Beantwoord

vlucht geannuleerd en verblijven niet te annuleren

  • 31 May 2020
  • 3 reacties
  • 310 Bekeken

Beste,

 

Onze vluchten om van 10 tot 20 juni naar Corsica werden geannuleerd. Tui geeft wel een voucher. Dat kunnen we nog aanvaarden, maar 2 van de 4 verblijven die we zelf hadden geboekt, willen niet terug betalen; alhoewel ze tot op heden ook nog geen groen licht hebben om open te gaan. Deze verblijven zijn betaald met Master Card. Kunnen wij dit dan terugvorderen via deze verzekering van MC?

icon

Beste antwoord van Anonymous 2 June 2020, 10:40

Bekijk origineel

3 reacties

Hey @uytterhoeven ,

 

Indien dit een Mastercard Gold betreft, raad ik je aan om hun verzekeringsdienst te contacteren zodat zij kunnen nakijken of zij dit kunnen aangeven! Je kan hen bereiken op 02 664 45 25 of goldcardinsurance@aginsurance.be

 

Groetjes,

Lieze

Beste, onze vlucht naar Venetie is vandaag geannuleerd omwille van staking in de luchthaven terplaatse. ik heb een platinum master card. 

We kunnen pas morgen vertrekken. Ons verblijf wil ons die nacht niet terugbetalen. We hebben ons verblijf ook een dagje verlengd , maar moeten daarvoor ook wel het volledig bedrag betalen. Kan u dit even nakijken aub ? Alvast bedankt.  Mvg, Dominique Werbrouck, , 

Reputatie 1

Beste, onze vlucht naar Venetie is vandaag geannuleerd omwille van staking in de luchthaven terplaatse. ik heb een platinum master card. 

We kunnen pas morgen vertrekken. Ons verblijf wil ons die nacht niet terugbetalen. We hebben ons verblijf ook een dagje verlengd , maar moeten daarvoor ook wel het volledig bedrag betalen. Kan u dit even nakijken aub ? Alvast bedankt.  Mvg, Dominique Werbrouck,

Beste  @Dominique Werbrouck ,

uit veiligheidsredenen heb ik jouw persoonlijke gegevens verwijdert uit jouw bericht aangezien dit een openbaar platform is. Wees altijd behoedzaam met de persoonlijke gegevens die je doorgeeft op digitale kanalen!

 

Om antwoord te geven op jouw vraag, kan je het beste contact opnemen met onze Privilege Connect dienst die jou daarna zal doorschakelen naar de bijstand voor de verzekeringen gekoppeld aan je kredietkaart. Zij zullen jou assisteren met jouw situatie.

Je kan hun contacteren via je Easy Banking App bij “communicatie” en dan “hulp en contact”.

Alvast nog een veilige reis toegewenst!

 

Groetjes,

Jessica

Reageer