Beantwoord

vreemde valuta omwisselen in euro

  • 12 August 2021
  • 7 reacties
  • 5997 Bekeken

Kan ik vreemde valuta in biljetten in België terug omwisselen in euro's?  Zijn er extra kosten bij?

icon

Beste antwoord van JadieT 13 August 2021, 13:16

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 3

Dag @Jeanti 

Je kunt Thaise bath laten omwisselen en laten storten op de rekening.

Als u niet van regio Brussel bent, kunt u in de voormiddag het laten omwisselen aan een waardeloket.

Kan ik ook thaise bath omwisselen en op de rekening laten storten?

bedankt voor uw warrig antwoord., zonder enige duidelijkheid., 

heb trws al twee keer geprobeerd te bellen naar jullie ‘Easy Banking’ centre,

de éérste keer opgelegd na een minuut of vijf, de tweede keer na een kwartier !!

bedankt voor jullie goede serrvice, zal wel’n wisselkantoor gaan zoeken a. h. centraal Station

groetn

Reputatie 2

@Lucvandepoel,

 

We hanteren de dagwisselkoers van de Europese Centrale Bank op moment van inwisseling van de munten. We kunnen een simulatie maken en een indicatieve koers geven, zonder garantie dat dit ook de koers zal zijn op de dag van afhaling.

 

Het tarief voor de inwisseling varieert van de munt en het totale bedrag. Er wordt een marge ingehouden als dekking van het wisselrisico en vergoeding van de werkingskosten.

 

Nee, niet al onze kantoren doen cash transacties. Dit kan je best navragen door het Easy Banking Centre even te contacteren.

 

Mexicaanse peso is wel opgenomen in onze lijst van gebruikelijke deviezen, dus een omwissling is zeker mogelijk.

 

Fijne dag verder,

 

Jill

 

Waar vind ik de wisselkoers die jullie hanteren ?

En zijn er kosten aan verbonden ?

kan ik als klant gelijk welk filiaal gaan omwisselen ( ongeveer 16000MEX peso)

grtjs

Dag @pvhees 

Het is mogelijk om biljetten (geen munten) van een vreemde valuta om te wisselen in Euro zolang je klant bent bij onze bank.

Je hoeft enkel rekening te houden met de wisselkoers die geldig is op het moment van de omwisseling.

Groetjes

Jadie

 

Bedankt! Suggestie: deze info ook ergens op jullie website vermelden.

 

Mvg

Peter van Hees

Reputatie 1

Dag @pvhees 

Het is mogelijk om biljetten (geen munten) van een vreemde valuta om te wisselen in Euro zolang je klant bent bij onze bank.

Je hoeft enkel rekening te houden met de wisselkoers die geldig is op het moment van de omwisseling.

Groetjes

Jadie

Reageer