Beantwoord

Waarom is het zo moeilijk

  • 2 December 2019
  • 3 reacties
  • 640 Bekeken

Waarom is het zo moeilijk om een afspraak te maken in het kantoor in Borgerhout (Gitschotellei)?

icon

Beste antwoord van KathyM 3 December 2019, 13:13

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 1

Hoi @Peter_Helsen,

 

Wat jammer te horen dat je het moeilijk vindt een afspraak te maken op kantoor Borgerhit (Gitschotellei). Kan je zeggen waar het juist misloopt? Dan kan dit even bekeken worden?

 

Fijne dag nog!

Beste

 

ten eerste, ik heb gisteren eindelijke feedback gekregen van het kantoor, maar er is volgens mij duidelijk een communicatie probleem aan jullie zijde

 

op 19/11 heb ik een eerste maal geprobeerd via de telefoon app om een afspraak te maken

op 25/11 heb ik een tweede maal geprobeerd via het internet om een afspraak te maken

op 26/11 heb ik telefonisch contact gehad i.v.m. het plannen van een afspraak via het algemeen nummer 02 762 60 00

op 29/11 heb ik een mail nar het kantoor gestuurd 'borgerhout-gitschot@bnpparibasfortis.com'

 

gisteren 2/12 heb ik een telefoontje gehad van het kantoor, volgens de persoon daar was ze maar sinds gisteren op de hoogte van mijn vraag 

 

 

Mvg

Peter 

 

Reputatie 1

Ik geef je feedback door en hoop dat dit in de toekomst niet meer voorkomt. Alvast onze excuses voor jouw ongemak.

 

Groetjes!

Reageer