Beantwoord

wedstrijd 12 jaar

  • 23 April 2020
  • 7 reacties
  • 903 Bekeken

hallo,

Mijn dochter heeft een verjaardagskaart van Fortis gehad om mee te doen met een wedstrijd omdat ze 12 jaar wordt.

Maar er komt telkens op dat de inhoud van deze pagina niet meer bereikbaar is.

Hoe kan zij hier toch aan meedoen?

alvast bedankt

icon

Beste antwoord van Anonymous 23 April 2020, 09:27

Bekijk origineel

7 reacties

Hey @Ellen laeremans ,

 

Ik heb je een privébericht gestuurd zodat we dit verder kunnen nakijken!

 

Groetjes,

Lieze

Hallo bnp   parisbas, 

Ook hier kregen we een kaart voor de 12-jarigen wedstrijd maar werkt de link niet.

Groeten,

Katlijn

Reputatie 7

Dag @katlijn 

Ik heb je ook een privébericht gestuurd om alles voor je op te kunnen volgen.

Beste,

 

ik heb een kaart ontvangen voor een wedstrijd voor mijn dochter die 12 jaar word. We hebben haar een rekening geopend maar de link werkt niet. Ik krijg melding dat de link niet te vertrouwen is en wil deze dus niet openen.

 

mvg,

Kurt

Reputatie 7

Dag @Kurt096 

Kan je me zeggen vanaf welk e-mailadres de mail verzonden werd? Eventueel mag je de e-mail ook doorsturen naar community@bnpparibasfortis.be.

Beste,

 

dit is een kaart die we via de post hebben ontvangen. Met een link in voor de wedstrijd met als voorwaarde wel een jongerenrekening te openen. Mvg,

Kirt

Reputatie 7

Sorry voor het late antwoord @Kurt096. Ik vond zelf niet meteen problemen terug met de wedstrijd.

Kan je eventueel een foto waarop de kaart en de link duidelijk zichtbaar zijn en een screenshot van de foutmelding die je ziet wanneer je naar de link surft, mailen naar community@bnpparibasfortis.be?

Als je dat wilt, dan kan je ook een praktische afspraak op kantoor maken. Mijn collega’s kunnen het dan samen met jou overlopen.

Reageer