Zoomit werkt niet

  • 1 July 2020
  • 7 reacties
  • 709 Bekeken

  • Ontdekker - Niveau 2
  • 3 reacties

Sinds gisteren kunnen we geen documenten uit de Zoomit historiek raadplegen.  We krijgen altijd de volgende boodschap.  De helpdesk is blijkbaar overstelpt met vragen

 

Sorry, Zoomit krijgt een technische update. De info is even niet beschikbaar. Probeer a.u.b. later opnieuw. Als dit bericht zich blijft herhalen\, contacteer a.u.b. de helpdesk op +32 2 433 40 92.


7 reacties

Reputatie 5
Badge

Dag MFMP, 

Gaat het enkel om de uitgavenstaat van de kredietkaart? Of probeer je ook andere documenten na te kijken? 

 

Reputatie 5
Badge

Dag@MFMP , 

Wij hebben niets meer van jou vernomen, dus we nemen aan dat het probleem inmiddels werd opgelost. 

Groetjes

Dag Karen,  Sorry voor de late reactie.  

Neen het probleem is nog steeds niet opgelost.  Het gaat niet over gegevens ivm de kredietkaart.

Het gaat over documenten in de historiek, dus betaalde fakturen.

Je bereikt die Zoomit door ‘documenten’ te kiezen , naar beneden te scrollen en ‘historiek’ te selecteren.  Als ik een document kies om te raadplegen dan krijg ik nog steeds de boodschap die ik vermeldde in mijn bericht van 6 dagen geleden.  

Met beste groeten

 

Reputatie 5
Badge

Dag @MFMP , 

Ik heb het even nagevraagd en er zijn inderdaad technische problemen met het openen van bepaalde afzenders  op Zoomit. We proberen dit zo snel mogelijk op te lossen. 

Alvast onze excuses voor het ongemak. 

We houden je op de hoogte. 

Welbedankt

We zijn intussen 20 dagen verder en het probleem is er nog steeds.  Wanneer mogen we een oplossing verwachten ?

 

We kunnen geen documenten uit de Zoomit historiek raadplegen.  We krijgen altijd de volgende boodschap.  De helpdesk is blijkbaar overstelpt met vragen

 

Sorry, Zoomit krijgt een technische update. De info is even niet beschikbaar. Probeer a.u.b. later opnieuw. Als dit bericht zich blijft herhalen\, contacteer a.u.b. de helpdesk op +32 2 433 40 92.

 

Hey @MFMP ,

Mijn excuses voor het ongemak.

Als je onder de titel van Zoomit klikt op Ga naar Zoomit, ondervind je dan dezelfde problemen?

Groetjes,

Lieze

Reageer