Beste Fortis Forum,
Bij deze vroeg ik mij af waar ik zweedse kroon kan bestellen via de fortis app of via de fortis website?
Indien jullie mij verder zouden kunnen helpen zou ik dar zeker waarderen.
Beste Fortis Forum,
Bij deze vroeg ik mij af waar ik zweedse kroon kan bestellen via de fortis app of via de fortis website?
Indien jullie mij verder zouden kunnen helpen zou ik dar zeker waarderen.
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.
Hallo@Negenduust ,
Je kan deze aanvragen door telefonisch contact op te nemen met ons Easy Banking Centre via het nummer 02 762 60 00. Via de app of website kan je dit helaas niet aanvragen.
Hier kan je de manier terugvinden om ons Easy Banking Centre beveiligd te contacteren.
We hopen jou hiermee van dienst te zijn.
Vriendelijke groeten,
JarneM
Hallo@Negenduust ,
Je kan deze aanvragen door telefonisch contact op te nemen met ons Easy Banking Centre via het nummer 02 762 60 00. Via de app of website kan je dit helaas niet aanvragen.
Hier kan je de manier terugvinden om ons Easy Banking Centre beveiligd te contacteren.
We hopen jou hiermee van dienst te zijn.
Vriendelijke groeten,
JarneM
Ik vind dat maar zeer triestig gesteld voor een grote bank te zijn waarbij dit enkel te bestellen valt via 02 nummer van fortis. misschien moeten de app ontwikkelaars eens een voorbeeld stellen aan de app van Belfius daar kunnen klanten via de app hun buitenlandse munten bestellen in hoeveelheid.
ten 2de: wat ik ook schandalig vind is dat de Geldophaling enkel kan gebeuren in de voormiddag, jullie houden dus totaal geen rekening mee dat er nog altijd mensen zijn die moeten werken, mensen die niet van thuis uit kunnen werken.
ik werk van 8u tot 15u maar het kan enkel in voormiddag of anders totaal geen geld!
Dag@Negenduust
Wij hebben uw vraag omgevormd tot een suggestie zodat andere leden ook kunnen aangeven of ze in die functionaliteit geïnteresseerd zijn. We houden u op de hoogte als we meer nieuws hebben.
Om op uw 2de punt te antwoorden, kan u als klant 24/7 geld afhalen aan de geldautomaten. Indien dit gaat over een groot bedrag, dienen we cash te bestellen en is een afspraak op kantoor noodzakelijk.
Met vriendelijke groeten
LauraF
Dag@Negenduust
Wij hebben uw vraag omgevormd tot een suggestie zodat andere leden ook kunnen aangeven of ze in die functionaliteit geïnteresseerd zijn. We houden u op de hoogte als we meer nieuws hebben.
Om op uw 2de punt te antwoorden, kan u als klant 24/7 geld afhalen aan de geldautomaten. Indien dit gaat over een groot bedrag, dienen we cash te bestellen en is een afspraak op kantoor noodzakelijk.
Met vriendelijke groeten
LauraF
Vriendellijke groeten
Maxime
Fortis : 14 dagen op voorhand vreemde valuta bestellen via telefoon, lange wachttijden aan de telefoon, verplaatsen naar kantoor op 14 km van dichtstbijzijnde kantoor en verlof inzetten omdat dit afhalen enkel in de voormiddag kan op bepaalde dagen.
KBC Mobile : gewoon via app vreemde valuta bestellen, ingeven welke gewenste bankbiljetten, 4 dagen wachten en afhalen in dichtstbijzijnde kantoor. Dat is pas klantenservice...
Fortis is niet meer van deze tijd!
Dag@Hilde10 ,
Bedankt om jouw feedback te delen.
Dit is inderdaad een punt ter verbetering. Ik geef dit verder door.
Met vriendelijke groeten,
Liz