Buitenlandse munten bestellen via Easy Banking


Beste Fortis Forum,

 

Bij deze vroeg ik mij af waar ik zweedse kroon kan bestellen via de fortis app of via de fortis website?

 

Indien jullie mij verder zouden kunnen helpen zou ik dar zeker waarderen.

Hallo @Negenduust ,

 

Je kan deze aanvragen door telefonisch contact op te nemen met ons Easy Banking Centre via het nummer 02 762 60 00. Via de app of website kan je dit helaas niet aanvragen. 

Hier kan je de manier terugvinden om ons Easy Banking Centre beveiligd te contacteren.

We hopen jou hiermee van dienst te zijn.

Vriendelijke groeten,

JarneM


Hallo @Negenduust ,

 

Je kan deze aanvragen door telefonisch contact op te nemen met ons Easy Banking Centre via het nummer 02 762 60 00. Via de app of website kan je dit helaas niet aanvragen. 

Hier kan je de manier terugvinden om ons Easy Banking Centre beveiligd te contacteren.

We hopen jou hiermee van dienst te zijn.

Vriendelijke groeten,

JarneM

Ik vind dat maar zeer triestig gesteld voor een  grote bank te zijn waarbij dit enkel te bestellen  valt via 02 nummer van fortis. misschien moeten de app ontwikkelaars eens een voorbeeld stellen aan de app van Belfius  daar kunnen klanten via de app hun buitenlandse munten bestellen in hoeveelheid.

 

ten 2de: wat ik ook schandalig vind is dat de Geldophaling enkel  kan gebeuren in de voormiddag, jullie houden dus totaal  geen rekening mee dat er nog altijd mensen zijn die moeten werken, mensen die niet van thuis uit kunnen werken.

ik werk van 8u tot 15u maar het kan enkel in voormiddag of anders totaal geen geld!


Dag @Negenduust 

Wij hebben uw vraag omgevormd tot een suggestie zodat andere leden ook kunnen aangeven of ze in die functionaliteit geïnteresseerd zijn. We houden u op de hoogte als we meer nieuws hebben.

Om op uw 2de punt te antwoorden, kan u als klant 24/7 geld afhalen aan de geldautomaten. Indien dit gaat over een groot bedrag, dienen we cash te bestellen en is een afspraak op kantoor noodzakelijk.

Met vriendelijke groeten

LauraF


Dag @Negenduust 

Wij hebben uw vraag omgevormd tot een suggestie zodat andere leden ook kunnen aangeven of ze in die functionaliteit geïnteresseerd zijn. We houden u op de hoogte als we meer nieuws hebben.

Om op uw 2de punt te antwoorden, kan u als klant 24/7 geld afhalen aan de geldautomaten. Indien dit gaat over een groot bedrag, dienen we cash te bestellen en is een afspraak op kantoor noodzakelijk.

Met vriendelijke groeten

LauraF

 

@LauraF  Dank u wel om op mijn suggestie te willen antwoorden en die te willen openstellen voor andere medegebruikers.

Vriendellijke groeten 

Maxime


Fortis : 14 dagen op voorhand vreemde valuta bestellen via telefoon, lange wachttijden aan de telefoon, verplaatsen naar kantoor op 14 km van dichtstbijzijnde kantoor en verlof inzetten omdat dit afhalen enkel in de voormiddag kan op bepaalde dagen. 

KBC Mobile : gewoon via app vreemde valuta bestellen, ingeven welke gewenste bankbiljetten, 4 dagen wachten en afhalen in dichtstbijzijnde kantoor. Dat is pas klantenservice...

Fortis is niet meer van deze tijd!


Dag @Hilde10 ,

 

Bedankt om jouw feedback te delen.

Dit is inderdaad een punt ter verbetering. Ik geef dit verder door.

 

Met vriendelijke groeten,

Liz