Beantwoord

1 rekening uit comfortpack delen

  • 8 February 2023
  • 1 reactie
  • 262 Bekeken

Hallo,

ik heb onlangs een tweede rekening geopend in mijn comfort pack en ik heb hiervoor een tweede kaart ontvangen. De eerste rekening is mijn gewone persoonlijke rekening en die 2 rekening zou voor gemeenschappelijke uitgaves dienen. Is het mogelijk om een andere persoon toegang te geven tot de rekening via de online banking app? Als ik de app bij die andere persoon installeer adhv de nieuwe kaart, krijgt hij ook mijn persoonlijke rekening te zien. Is het mogelijk dat hij alleen de 2e rekening te zien krijgt in de app?

 

hopelijk is mijn vraag een beetje duidelijk. Zo niet, laat het gerust weten.

alvast bedankt voor jouw antwoord,

Maria

icon

Beste antwoord van SabrinaVD 9 February 2023, 11:02

Bekijk origineel

1 reactie

Hallo @Maria IC,

 

Bedankt voor je bericht.

 

Het is zeker mogelijk om toestemming te geven aan een derde persoon om uw rekening te kunnen bekijken of beheren. 

U kan hiervoor een volmacht toekennen aan een derde persoon voor een bepaalde rekening.

Deze derde persoon zal dan op zijn eigen naam een kaart kunnen aanvragen gekoppeld aan de rekening waarvan hij volmacht ontvangen heeft. De derde persoon zal dan kunnen aanmelden op de Easy Banking App. Enkel de rekening waarvan de persoon volmacht heeft zullen zichtbaar zijn.

 

Als de andere persoon klant is bij ons, dan is het mogelijk ons hiervoor te contacteren via een beveiligde lijn. Je kan ons bellen via de Easy Banking App op de smartphone, door te klikken op “Communicatie”>Easy Banking Centre>Rekeningen en kaarten.

De persoon die de volmacht krijgt moet ook de lijn kunnen beveiligen met hun eigen Easy Banking Phone Code. Deze veiligheidscode kunnen ze aanmaken via de instellingen van hun profiel op de Easy Banking Website op PC.

 

Wanneer de andere persoon nog geen klant is bij ons, dan is het beste om langs een kantoor te gaan zodat de identiteitsgegevens van de persoon kunnen geregistreerd worden.

 

Met vriendelijke groeten,

SabrinaVD

 

Reageer