Beantwoord

aanmaken van een overschrijving

  • 4 March 2022
  • 2 reacties
  • 87 Bekeken

Geachte,

Va naf vandaag 4/3/2022 kan ik onmogelijk een overschrijving aanmaken via mijn zichtrekening.

Alléén mijn spaarrekeningen kan ik selecteren niet mijn zichtrekening zowel op laptop als mijn smartphone.

Graag zovlug mogelijk een oplossing aub.

Bedankt

Van Humbeeck Greta

greta.vanhumbeeck@skynet .be.

icon

Beste antwoord van Greta Van Humbeeck 4 March 2022, 11:33

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4

Hallo @Greta Van Humbeeck 

Bedankt voor je bericht.

Je kan best contact zoeken met onze helpdesk om na te gaan hoe dit komt.

Je kan bellen via 02 433 40 92, elke werkdag van 7u tot 22u en op zaterdag van 9u tot 17u.

Het is ook mogelijk via de Easy Banking App op een smartphone te bellen. Je kan hierop aanmelden en klikken op communicatie voor te bellen.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Vriendelijke dame van de helpdesk heeft het probleem na veel zoeken kunnen detecteren.

Dankjewel.

Greta;

Reageer