Ik kan zelfs niet met Bancontact betalen . Stond ik daar mooi in de winkel
Hallo ADW,
Bedankt voor uw bericht!
Afgelopen vrijdag kon er helaas geen gebruik worden gemaakt van onze Easy Banking Kanalen en debetkaarten. Een elektriciteitpanne zorgde ervoor dat één van onze databanken niet langer operatief was.
Onze excuses voor het ongemak.
Intussen zouden alle storingen zijn weggewerkt en kunt u weer optimaal van Easy Banking gebruik maken.
Ondervindt u toch nog problemen?
Aarzel dan zeker niet om ons even telefonisch te contacteren. Zo kunnen we nagaan wat de oorzaak is in uw situatie. U kunt ons heel eenvoudig contacteren aan de hand van volgende stappen:
> Aanmelden in de app via paswoord of vingerafdruk;
> Kiezen voor ‘Communicatie’ rechtsonder;
> 'Easy Banking Centre'
> Een onderwerp selecteren; in dit geval 'rekeningen en kaarten'
> U krijgt een collega met de juiste expertise aan de lijn.
Of:
> Bellen naar 02/ 762 60 00
> Uw klantnummer ingeven en uw Easy Banking Phone Code
Indien u niet over de Easy Banking Phone Code of Easy Banking App beschikt, kunt u ons ook gewoon contacteren op het nummer 02/ 762 60 00.
Groetjes,
CaroleL