Beantwoord

Aanmekden mislukt bij Easy Banking App

  • 12 May 2023
  • 2 reacties
  • 521 Bekeken

  • Ontdekker - Niveau 1
  • 2 reacties

Beste. Sinds de update van de Easy Banking App lukt inloggen met mijn code niet meer. Krijg steeds de melding van 'Technisch probleem' waardoor de app niet meer opent. Toevallig na de nieuwe update?

Merk dat op de Easy Banking website bij online bankieren ook een aantal functies niet werken. Wilde van mijn spaarrekening naar zichtrekening overschrijving uitvoeren maar er verschijnt voortdurend een foutmelding van 'unexpected error'.

Zo wordt digitaal bankieren wel heel frustrerend. 

icon

Beste antwoord van CaroleL 15 May 2023, 11:51

Bekijk origineel

2 reacties

Ik kan zelfs niet met Bancontact betalen . Stond ik daar mooi in de winkel 

Reputatie 2

Hallo ADW,

 

Bedankt voor uw bericht!

 

Afgelopen vrijdag kon er helaas geen gebruik worden gemaakt van onze Easy Banking Kanalen en debetkaarten. Een elektriciteitpanne zorgde ervoor dat één van onze databanken niet langer operatief was. 

Onze excuses voor het ongemak.

 

Intussen zouden alle storingen zijn weggewerkt en kunt u weer optimaal van Easy Banking gebruik maken.

 

Ondervindt u toch nog problemen?

Aarzel dan zeker niet om ons even telefonisch te contacteren. Zo kunnen we nagaan wat de oorzaak is in uw situatie. U kunt ons heel eenvoudig contacteren aan de hand van volgende stappen:

> Aanmelden in de app via paswoord of vingerafdruk;

> Kiezen voor ‘Communicatie’ rechtsonder;

> 'Easy Banking Centre'

> Een onderwerp selecteren; in dit geval 'rekeningen en kaarten'

> U krijgt een collega met de juiste expertise aan de lijn.

Of:

> Bellen naar 02/ 762 60 00

> Uw klantnummer ingeven en uw Easy Banking Phone Code

Indien u niet over de Easy Banking Phone Code of Easy Banking App beschikt, kunt u ons ook gewoon contacteren op het nummer 02/ 762 60 00.

 

Groetjes, 

CaroleL

Reageer