Beantwoord

aanmelden easy banking activatiecode

  • 14 December 2020
  • 1 reactie
  • 223 Bekeken

Hallo,  

Al van gisteren morgen probeer ik opnieuw aan te melden. Maar ik ontvang geen activatie code via sms. 

De app heeft al een paar keren mijn code niet geaccepteerd alsook de vingerafdruk niet! Dit is een wederkerend probleem! Echt vervelend. 

 

Kunnen jullie mij opnieuw activeren? 

 

Mvg

Elke

icon

Beste antwoord van IngeD 14 December 2020, 11:27

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2

Dag @Elke Dauw !

Ben je klant bij Telenet? Op dit moment ondervinden sommige klanten die ook klant zijn bij Telenet problemen bij het ontvangen van de SMS. Onze technische diensten zijn hiervan op de hoogte en doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen.

- update 17/12: dit is sinds een aantal dagen opgelost!


Indien dit niet het geval is kan je proberen om START te sturen naar 8667 en vervolgens de App nog eens opnieuw te installeren. Nu zou je de code wel moeten aankrijgen.

Reageer