Beantwoord

Aanmelden easy banking app

  • 12 April 2023
  • 1 reactie
  • 140 Bekeken

Hoi

Ik wilde een tijdje geleden aanmelden op mijn app, maar nu vraagt die mij voor het eerst sinds ik de app heb om mijn debetkaart in te scannen of opnieuw mijn kaart- en klantnummer in te geven. Nochtans is dit niet het geval bij mijn partner die hetzelfde type telefoon heeft als ik. Ik kreeg ook geen nieuwe kaart. Dit is gewoon te vertrouwen? Misschien ben ik gewoon te wantrouwig, maar je hoort zoveel.

 

icon

Beste antwoord van SabrinaVD 13 April 2023, 09:48

Bekijk origineel

1 reactie


Hallo @Ines Vloeberghs ,

 

Bedankt voor je bericht. 

 

Indien u zelf rechtstreeks naar de Easy Banking App gaat van Bnp Paribas Fortis zal dit te vertrouwen zijn. 

In dit geval zal u kunnen aanmelden door eenmalig uw gegevens in te voeren.  

Dit kan door uw kaart in te scannen of door zelf uw kaartgegevens in te voeren. 

Eenmaal u heeft kunnen aanmelden met uw gegevens, zal er een profiel aangemaakt zijn. 

De volgende keer zal u kunnen aanmelden met uw Easy Banking code of vingerafdruk of via gezichtsherkenning. 

 

Met vriendelijke groet, 
SabrinaVD
 

Reageer