Beantwoord

Aanmelden Easy banking app op nieuwe smartphone

  • 24 August 2022
  • 3 reacties
  • 552 Bekeken

Beste,

ik kan niet aanmelden op de Easy banking app van mijn nieuwe smartphone, ik krijg de melding dat mijn kaart niet meer geldig is hoewel die nog geldig is tot 09/23.

Op mijn oud toestel lukt het wel en krijg ik die melding niet. Kunt u mij verder helpen, a.u.b.?

 

 

 

icon

Beste antwoord van Shari V 24 August 2022, 14:07

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3

Dag @Ranckaert 

Alle Maestro-debetkaarten worden vervangen door Bancontact-Visa-debetkaarten.

Vermoedelijk gebruik jij dus nog een oude. Om deze te vervangen neem je best telefonisch contact met ons op. Je kan de medewerkers bereiken op het nummer 02 762 60 00  maar dan dient de lijn beveiligt te worden aan de hand van de Easy Banking Phone-code. De makkelijkste manier is door via de app binnen te bellen.: Aanmelden > Communicatie (voorlaatse icoon)> Easy Banking Center > categorie 'Mijn kaarten en rekeningen' kiezen.

Om uw oude toestel was je al aangemeld met die kaart waardoor je die melding niet krijgt.

Beste,

ik heb alle stappen gevolgd en als ik op bellen klik (is een abnormaal lang nummer) krijg ik keer op keer “oproep mislukt”.

 

 

Reputatie 3

@Ranckaert Dat is bizar… 

Dan bel je gewoon naar het nummer 02 762 60 00. Geef zeker door dat je via de app hebt proberen in te bellen maar dat je oproep mislukt.

Reageer