Aanmelden in app kan niet meer na update iOS 13

• 2 oktober 2019
  • 10 reacties
  • 441 Bekeken

Hallo,

Ik heb IOS update 13.1.2. uitgevoerd en ondervind problemen met de easy banking app ... ik log normaal in met touch id maar dit werkt niet meer .. app vraagt om in de plaats het paswoord in te geven maar ook dat lukt niet want kan niets in het veld typen .. probleem gekend?

Groetjes,

10 reacties

Reputatie 6
@kadee1979 Het is geen gekend probleem. Heb je ondertussen ook de update voor Easy Banking geïnstalleerd? Zo ja, kan je proberen om je toestel even volledig uit- en opnieuw in te schakelen?
Hallo Yannick,

Dit heb ik al allemaal gedaan 🙂

app werkt soms en soms weer niet ... voorheen had ik eigenlijk nooit veel problemen
Reputatie 6
@kadee1979

Bedankt voor je antwoord!

Ik heb een nieuw topic voor je aangemaakt, want je probleem gaat niet rechtstreeks gelinkt zijn aan de nieuwe update.

Op deze manier kunnen we het ook makkelijker opvolgen en kunnen anderen die toch hetzelfde probleem hebben, ook sneller een antwoord vinden.

Heb je toevallig ook al geprobeerd om onze app te verwijderen en opnieuw te installeren? Zo niet, dan kan dat helpen, want je verwijdert zo ook de registratie van je toestel uit onze database (je paswoord blijft wel hetzelfde).

Helpt dat ook niet, kan je me dan volgende info bezorgen:

Het model van je iPhone:
Heb je het probleem zowel op wifi als via een mobiel netwerk?
Heb je op je iPhone meer dan 1 vingerafdruk geregistreerd?

Groetjes
Hallo Yannick,

Ik heb ook reeds de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar probleem blijft hetzelfde.
Telkens wanneer ik nu wil aanmelden verschijnt het veld voor het invullen van het paswoord .. daar kan ik niets invullen en dan verschijnt er een paar seconden later de touch id om in te loggen, en lukt het wel.
Voorheen kreeg ik onmiddellijk de touch id om aan te melden.

Probleem is hetzelfde via wifi als via mobiel netwerk.
Mijn iphone: 6s plus
Ik heb maar één vingerafdruk geregistreerd

Groetjes,
Reputatie 6
Bedankt, die info maakt het al wat makkelijker om de situatie te onderzoeken.

Wat het paswoord betreft, is het in dit geval normaal dat je niets kan typen. Wanneer je Touch ID actief staat, kan je niet werken met je paswoord, tenzij je op 'annuleren' drukt, op het moment dat je vingerafdruk gevraagd wordt.

Het probleem is dus dat het bij het opstarten van onze app traag gaat waardoor je moet wachten om je Touch ID te kunnen gebruiken.

Ik laat het alvast voor je nakijken en ik laat je hier iets weten van zodra ik een antwoord heb.
Ok Yannick, bedankt alvast :-)

Groetjes,
Sofie
Hallo,

Ik heb dezelfde problemen.
Een maand geleden had ik ook de beta van iOs 13 geïnstalleerd. Op deze versie werkte de App niet en crashte die steeds. Ik heb een downgrade gedaan naar de vorige versie van iOs en toen werkte alles terug prima. Sinds de officiele release van iOs 13 (13.1.2) werkt de app niet meer.
Ik maak gebruik van ItsMe om in te loggen en krijg steeds een foutmelding van: (via Easy Banking App)
code:
"errorCode":-20000 ,"message":"Invalid request 15829745770417500579

Als ik rechtstreeks via de ItsMe app probeer wordt mijn FaceID actief en goedgekeurd en daarna niets meer.

Mvg.

Anthony
Reputatie 4
Hallo,

Ik heb dezelfde problemen.
Een maand geleden had ik ook de beta van iOs 13 geïnstalleerd. Op deze versie werkte de App niet en crashte die steeds. Ik heb een downgrade gedaan naar de vorige versie van iOs en toen werkte alles terug prima. Sinds de officiele release van iOs 13 (13.1.2) werkt de app niet meer.
Ik maak gebruik van ItsMe om in te loggen en krijg steeds een foutmelding van: (via Easy Banking App)
code:
"errorCode":-20000 ,"message":"Invalid request 15829745770417500579

Als ik rechtstreeks via de ItsMe app probeer wordt mijn FaceID actief en goedgekeurd en daarna niets meer.

Mvg.

Anthony

Dankjewel voor de gegevens, ik geef deze door aan onze technische dienst! Er zijn inderdaad al enkele problemen gemeld bij de koppeling van Easy Banking en Itsme. Ik zou je aanraden Itsme even te desactiveren tot de problemen opgelost zijn!

Groetjes,
Lieze

Hallo,  zonet nieuwe Iphone geinstalleerd ( Iphone 7), en identiek dezelfde problemen als hierboven gemeld.   touch ID werkt niet meer, moet paswoord invoeren, maar dat lukt niet.   zéér vervelend allemaal.  

Reputatie 6

@kadee1979 @aroose @jan M 

Eerst en vooral nogmaals bedankt voor al jullie feedback! We werken momenteel volop aan een update die aanmelden in onze app sneller en soepeler zal maken (en die dus jullie problemen ook zal oplossen).

We lanceren die update zo snel mogelijk.

Reageer