Beantwoord

aanmelden niet mogelijk

• 11 juni 2019
  • 8 reacties
  • 181 Bekeken

Ik kan enkel aanmelden als ik met wifi verbonden ben. Met mobiele data inloggen gaat niet, nogthans staat deze wel aan bij de easy banking app. De helpdesk kan ook niet zeggen hoe dit komt. Wat kan ik doen?
icon

Beste antwoord van YannickB 13 juni 2019, 13:24

Bedankt!

Als ik het goed heb, kan je het op Android 8 zo nakijken (ik vond enkel een Engelstalige handleiding, dus mijn excuses als de menu-opties verkeerd vertaald werden):

• Open de instellingen van Android.
  • Ga naar Netwerk en Internet.
  • Tik op Dataverbruik.
  • Kies Datawaarschuwing en limiet.
  • Kies App dataverbruik.
  • Selecteer Easy Banking en zet Onbeperkt dataverbruik aan
Indien je een VPN-app, een antivirus app of een app die je netwerkinstellingen beheert, gebruikt, dan kan je best ook in die apps nakijken of er geen beperkingen zijn ingesteld. Eventueel kan je ze tijdelijk uitschakelen om het effect op Easy Banking te testen.
Bekijk origineel

8 reacties

Hey @TimR ,

Vervelend dat dit niet werkt.
Heb je in het verleden wel kunnen aanmelden met mobiele data?
Ik raad je aan om de app te verwijderen, uw toestel nadien heropstarten en de Easy Banking App opnieuw te installeren.

Laat je weten of dit werkt?

Groetjes?
Ruth
Dit ging zonder problemen in het verleden. Ik heb nu de app verwijdert en opnieuw geïnstalleerd. Nog steeds hetzelfde probleem. Jammer , mijn dataprovider is orange, misschien problemen met jullie server?
Reputatie 5
Hallo TimR,

Het zou kunnen dat het gebruik van mobiele data is uitgeschakeld voor Easy Banking.

Op iPhone kijk je dat zo na:

• Open de instellingen van je iPhone.
  • Scroll naar beneden tot je Easy Banking ziet en druk er op.
  • Zorg dat de optie Mobiele data ingeschakeld is
Als je een Android hebt, mag je me steeds het model en je versie van Android geven, dan zoek ik op hoe je die instelling nakijkt.
One plus 3T. Mobiele data staat aan. Ik heb al gebeld met de klantendienst en hun advies gevolgd, maar het probleem blijft zich voordoen.android versie 8.0.0
Hey @TimR ,

Ik heb je zonet een privebericht gestuurd om meer info te vragen.

Groetjes
Ruth
Reputatie 5
Bedankt!

Als ik het goed heb, kan je het op Android 8 zo nakijken (ik vond enkel een Engelstalige handleiding, dus mijn excuses als de menu-opties verkeerd vertaald werden):

• Open de instellingen van Android.
  • Ga naar Netwerk en Internet.
  • Tik op Dataverbruik.
  • Kies Datawaarschuwing en limiet.
  • Kies App dataverbruik.
  • Selecteer Easy Banking en zet Onbeperkt dataverbruik aan
Indien je een VPN-app, een antivirus app of een app die je netwerkinstellingen beheert, gebruikt, dan kan je best ook in die apps nakijken of er geen beperkingen zijn ingesteld. Eventueel kan je ze tijdelijk uitschakelen om het effect op Easy Banking te testen.
Mits nieuwe update van gsm is het probleem opgelost.
Hey @TimR ,

Super om te vernemen.

Fijne dag verder!

Groetjes,
Ruth

Reageer