Beantwoord

aanmelden op ipad

  • 4 November 2022
  • 6 reacties
  • 217 Bekeken

  • Ontdekker - Niveau 2
  • 3 reacties

Op mijn Ipad tablet staat de Easybanking app van BNP Paribas. Ik moet bijna iedere keer als ik op de app klik aanmelden met het opgeven van mijn kaart en klantnummer, telefoon waarna ik een code ontvang en dan moet ik de kaartlezer nemen en de gewone procedure volgen die op de kaartlezer getoond wordt.

Is dat normaal dat ik telkens al deze stappen moet hernieuwen?

icon

Beste antwoord van LarsD 7 November 2022, 14:46

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Neen, dat is niet normaal, op die manier wordt die app zeer omslachtig en onhandig.

Ik zou als ik u was contact opnemen met de bank.

 

Dank je wel, Alexander. Ik heb reeds getelefoneerd naar de bank in Brussel. Daar zegden ze om de app te verwijderen en opnieuw te installeren. Het probleem is echter niet opgelost op die manier.

Vriendelijke groeten van Milou

Reputatie 4

Hallo, @Milou,

Heb je dit ook via andere applicaties die je gebruikt op hetzelfde toestel? Mogelijk is er dan iets aan/uitgesteld op je toestel waarbij gegevens telkens worden gewist na gebruik.

Ik gebruik geen andere apps waarbij ik moet inloggen. 

Reputatie 4

@Milou

Je moet even eens nakijken via de instellingen op je toestel of er een bepaalde instelling aan of uit staat wat ervoor zorgt dat je gegevens in de app telkens worden gewist. Als je “instellingen” opent moet je daar ook apart een mogelijkheid “tijd/datum” vinden. Dit moet normaal op “automatisch” staan.

Verder kan je misschien toch best terug met onze helpdesk contact nemen om het probleem te laten onderzoeken door een technisch specialist.

Dankjewel, Lars. Ik probeer het morgen. Goede avond. 

Reageer