Beantwoord

Aanmelden via itsme lukt niet

  • 4 February 2020
  • 3 reacties
  • 2174 Bekeken

Aanmelden via itsme geeft een foutmelding.

Stappen:

  1. Opstarten Easy Banking App
  2. Aanmelden via itsme aanklikken
  3. Easy Banking-code aanmaken skippen, nu geen zin in...
  4. Itsme start kortstondig op maar toont tekst: Fout, er is een technisch probleem opgetreden. Contacteer de helpdesk.
  5. Klik op OK
  6. Itsme start verder op met een kaart van de Easy Banking app
  7. Bevestigen met vingerafdruk werkt maar na verificatie open de Easy Banking app niet

GSM: Samung Galaxy A50

OS: Android 9

icon

Beste antwoord van Anonymous 4 February 2020, 16:17

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Dag Liliane,

Ik raad je aan om nog even via Easy Banking na te kijken of wij effectief het correcte telefoonnummer voor jou hebben en of er toevallig geen tweede en/of verouderd nummer geregistreerd werd. 

Deze handleiding kan je daarbij helpen:

Het nummer dat je bij ons registreert moet overeenkomen met het nummer vanop het toestel waarop je Itsme hebt geïnstalleerd.

Indien je een smartphone met meerdere simkaarten hebt, dien je ook de juiste simkaart te activeren. 

Ondanks verschillende pogingen om in te loggen via mijn its me geeft de app mij een fout melding en dat ik contact moet opnemen met de helpdesk.

alles is aangepast ,nieuw adres nieuw telefoon nummers

De app van its me meld mij steeds dat ik niet kan inloggen vermits mijn opgegeven telefoon nummer fout is .

groeten  Liliane

Hey @pvdemael ,

Bedankt voor je bericht.

Sinds de activatie van de Easy Banking Code is het niet meer mogelijk om op de Easy Banking App met Itsme aan te melden. Deze nieuwe code werkt volgens hetzelfde principe als Itsme, maar vereist geen extra applicatie.

Op Easy Banking Web is dit wel nog mogelijk. Ondervind je daar ook hinder?

Groetjes,

Lieze

Reageer