Activatie-sms komt niet toe na update Easy Banking App

  • 25 December 2019
  • 6 reacties
  • 2337 Bekeken

Heb update gedaan van iPhone naar iOS 13.3 en kan de bank - app niet meer gebruiken .

heb app al opnieuw geïnstalleerd maar zonder succes.

krijg geen activatiecode toegestuurd !!! 
oplossing ?


6 reacties

Ik krijg deze SMS’en niet dus ja … zal ik maar van bank wisselen zeker. 

 

 

 

 

Reputatie 7

@johanbaert 

Kan je vandaag nogmaals proberen om de sms aan te vragen? Gisteren was er jammer genoeg een storing op ons netwerk waardoor de berichten niet verzonden werden.

Als je andere berichten van 8xxx nummers kan ontvangen, dan zou er alvast geen probleem mogen zijn.

werkt inderdaad vandaag wel… Top!

Reputatie 7

Dag Johan,

 

Ik heb je vraag in een apart bericht gezet omdat je het aanvankelijk plaatste in een artikel over een oude update dat niet gelinkt is aan de activatie-sms. Op deze manier kan het ook makkelijker anderen met hetzelfde probleem helpen. :slight_smile:

 

Als je geen sms ontvangt om je eigen Easy Banking-code aan te kunnen maken, dan kan je proberen om START naar het gratis nummer 8667 te sturen en vervolgens een nieuwe sms aan te vragen.

Helpt dat niet, dan contacteer je best je telecom operator om na te gaan of er bij hen iets geblokkeerd werd. Het is bijvoorbeeld mogelijk dat zij berichten van commerciële nummers, zoals die van ons, blokkeren. De sms wordt alvast altijd verzonden vanaf 8667.

Ik heb net een nieuwe telefoon, oude gestolen...banking app instellen lukt niet want sms komt niet aan, iOS 13.3 iPhone XR, operator Base, graag hulp, sms start gestuurd naar 8667 en andere tips maar niets werkt

Reputatie 7

Dag FilipC,

Nam je ook al contact op met Base? Het is mogelijk dat er bij hen een blokkering actief is, bijvoorbeeld op commerciële berichten/berichten van verkorte nummers.

Reageer