Beantwoord

Activatiecode app komt niet toe via sms

  • 3 februari 2020
  • 2 reacties
  • 328 Bekeken

Beste,

Ik heb geprobeerd een code aan te maken voor de Easy Banking app. Maar de actievatiecode komt niet toe. Ik heb mijn Gsm-nummer nagekeken, opnieuw een sms laten verzenden, de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Reeds meermaals georobeerd. Maar zonder resultaat. Waar kan dit aan liggen en hoe kan dit opgelost worden?

icon

Beste antwoord van YannickB 4 februari 2020, 11:45

Hallo Martin,

Je neemt best even contact op met je telecom operator, het is namelijk mogelijk dat er bij hen een blokkering op commerciële berichten actief staat.

Je kan hen vragen of er berichten verzonden vanaf het nummer 8667 werden tegengehouden.

Bekijk origineel

2 reacties

Bedankt, Yannick. Het is me gelukt.

 

Gr,

Martin

Reputatie 6

Hallo Martin,

Je neemt best even contact op met je telecom operator, het is namelijk mogelijk dat er bij hen een blokkering op commerciële berichten actief staat.

Je kan hen vragen of er berichten verzonden vanaf het nummer 8667 werden tegengehouden.

Reageer