Beantwoord

activatiecode per sms voor EBA

  • 2 May 2022
  • 5 reacties
  • 403 Bekeken

ik wil iemand helpen voor herinstallatie van haar EBA op haar samsung smart phone. Mevrouw krijgt de activatiecode niet toegestuurd per sms. Ook als ik een ander telefoonnummer gebruik (van een andere telecom operator) wordt geen sms code ontvangen.

Hoe kan mevrouw haar EBA geactiveerd worden?

icon

Beste antwoord van YannickB 2 May 2022, 12:58

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Jullie zouden best contact opnemen met de bank, daar zullen ze jullie verder helpen.

Reputatie 7

Dag @Heidi Verbeek 

Kan je eens proberen om vanaf het nummer waarop je de sms wilt ontvangen START naar 8667 te sturen en om nadien nogmaals te proberen een activatiecode aan te vragen?

8667 is een gratis nummer van onze bank. Door er START naar te sturen heractiveer je je toelating om sms’en van ons te krijgen. Het gaat enkel om dit soort activatiesms’en.

Eventueel kan je ook aan de gebruikte telecomoperators eens vragen of er voor jullie nummers een blokkering op bepaalde soorten sms’en ingesteld staat.

Ontvang je nadien nog steeds niets, dan neem je zoals @Alexander zei best even telefonisch contact met ons op.

dag @YannickB 

 

bedankt voor je reactie. Het versturen van de sms naar 8667 met START hadden we al geprobeerd, geen sms ontvangen. Ondertussen al verschillende keren de helpdesk aan de lijn gehad, geen oplossing gevonden. Ik heb mevrouw dus inderdaad naar de telecomoperator gestuurd. Ondertussen wel de EBA geïnstalleerd op smartphone van de echtgenoot, verliep probleemloos.

Reputatie 1

Dag @Heidi Verbeek 

Kan je nog even bij de instellingen kijken van het toestel of de tijd/datum op automatisch staat?

Mocht je hierna nog steeds geen sms bericht ontvangen, dan contacteer je best het kantoor of Easy Banking Centre op het nummer 02 762 60 00.

Met vriendelijke groeten,

JadieT

 

dag @JadieT 

de tijdsinstellingen staan correct, werd ook al bekeken.

Reageer