Beantwoord

Adres op rekeninguittreksels plaatsen

  • 9 September 2021
  • 3 reacties
  • 638 Bekeken

Hallo daar

Is er een manier om de informatie te veranderen die op de rekeninguittreksels terecht komen? Ik wil namelijk mijn adres tonen in de pdf’s. (Dit als bewijs dat ik nodig heb voor het aanmaken van een online account). Je kan wel je voorkeuren wijzigen i.v.m. de rekeninguittreksels, maar dat slaat niet op getoonde info.

 

Het zou zeer fijn zijn moest iemand mij hiermee kunnen helpen.

icon

Beste antwoord van YannickB 10 September 2021, 08:39

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Dag Matthias,

Het is jammer genoeg niet mogelijk om de info die op je rekeninguittreksels staat, aan te passen.

Aanvaardt het andere platform ook andere documenten? Wanneer je ergens om een adresbewijs gevraagd wordt, kan je meestal ook facturen van nutsbedrijven (internet, elektriciteit, water, ...), huurdocumenten, of een document afgeleverd door de gemeente gebruiken.

Beste,

Ik heb dit ook nodig want ik kan geen facturen van nutsbedrijven tonen omdat ik residentie bij mijn moeder heb en alle facturen staan op haar naam, kan dit eventueel in het kantoor verkregen worden?

Bruno

Reputatie 7

Dag @bruno huyssen 

Je kan eventueel nog een RIB aanvragen. Dat is een identificatiedocument waarop je rekeningnummer, naam en adres staan. Je kan dat aanvragen door ons Easy Banking Centre te bellen via Communicatie onderaan in Easy Banking App.

Als dat document niet volstaat, dan kan je ook een officieel adresbewijs aanvragen bij de gemeente. 

Reageer