Voeg een afmeldknop toe aan elk scherm van Easy Banking App


De knop “afmelden” bij de easybanking app werkt blijkbaar niet meer. Waar je normaal rechts beneden instellingen kiest, krijg je linksboven Instellingen en rechtsboven het pijltjesteken. Wanneer je hierop drukt(e) kreeg je de vraag of je wilde afmelden. Nu gebeurt er niets. Blijf je doordrukken op het pijltje krijg je “afmelden”, maar dit staat in het veld “Persoonlijke gegevens” en als je “afmelden” kiest kom je terecht in je “Persoonlijke gegevens”. Altijd raar gevonden dat er geen rechtstreekse keuze voor “afmelden” bestaat. Waarom moet je naar “instellingen” gaan om af te melden?

Hallo Stanny,

Kan je proberen om je toestel eens herop te starten en nogmaals de knop om af te melden te testen?

Als het nadien nog steeds niet lukt, kan je me dan zeggen wat het merk en model van je toestel zijn en welke versie van iOS of Android je gebruikt?

Wat een afmeldknop op alle schermen betreft; ik heb dit als suggestie voor je doorgegeven.


Dag Yannick,

Is inmiddels opgelost. Gisteren toch dikwijls geprobeerd vooraleer ik op een normale manier kon afmelden. Vandaag werkt dan weer “Beleggingen” niet (technisch probleem).


Bedankt Stanny!

Er is momenteel inderdaad een probleem met de overzichten voor beleggingen en voor verzekeringen. We zorgen zo snel mogelijk voor een oplossing.


Idee status aangepastNieuwe ideeënOpenstaande ideeën