Beantwoord

Alias begunstigde

  • 29 December 2020
  • 3 reacties
  • 296 Bekeken

Beste,

 

Ik krijg een bericht bij overschrijven: Door een probleem met de alias van de begunstigde kan de verrichting niet worden uitgevoerd. Neem contact op met het Easy Banking Centre op +32 2 762 60 00.

Wat moet ik doen aub? Natuurlijk heb ik gebeld naar het nummer maar na 1u aan het wachten, heb ik opgegeven.

icon

Beste antwoord van Anonymous 7 January 2021, 10:41

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Hallo AlexM,

Mijn oprechte excuses voor het late antwoord. Heb je het ondertussen op kunnen lossen? Zo niet, kan je dan even nakijken of er in de naam van de begunstigde en/of in de alias waaronder je ze bewaarde, speciale tekens staan?

Hello Yannick,

 

Neen ik heb niet kunnen oplossen. Het was een bankrekeningnummer die ik jaarlijks gebruikt om het geld te storten voor mijn pensioensparen.

Aangezien dat ik de som op zijn geheel stort op het einde van december, heb ik niet gewacht op een antwoord van BNP Paribas Fortis. Dus ik heb mijn pensioensparen betaald via een andere bank en daar zonder enig probleem.

Met beste wensen voor 2021,

 

AlexM

Hey @AlexM ,

Zou je even volgende stappen kunnen volgen?

  • Meld je aan op Easy Banking Web.
  • Kies voor Dagelijks Bankieren en Mijn begunstigden.
  • Klik op de begunstigde en vervolgens op Wijzigen.
  • Kijk of er bij Alias* speciale tekens zijn vermeld en zoja, verwijder deze en kies voor Bevestigen.

Dit zou deze foutmelding moeten verhelpen.

Groetjes,

Lieze

Reageer