Beantwoord

als volmachthebber gebruik maken van easy banking

• 1 maart 2019
  • 1 reactie
  • 295 Bekeken

Beste,
Ik heb volmacht op een rekening van een derde. Zelf heb ik geen zichtrekening bij BNP.
ik heb wel een bankkaart, die via de automaten toegang geeft tot de rekeningen waarop ik volmacht heb.
Echter, ik zou deze rekeningen wensen te beheren via easy banking. Het lukt me niet om aan te loggen met mijn volmacht kaart. Gezien er geen klantennummer staat op de volmacht kaart, geef ik daar het klantennummer in van de eigenaar van de rekening.
Kunnen jullie me verder helpen ?
icon

Beste antwoord van ShantyV 2 maart 2019, 13:36

Dag Ludovic,

Welkom op onze Community !

Je geeft aan dat je graag gebruik zou willen maken van Easy Banking Web om rekeningen te kunnen beheren.
Om gebruik te kunnen maken van online banking zal er eerst een contract aangemaakt moeten worden voor u .
U kan hiervoor best contact opnemen met het Easy Banking Center of met uw kantoor.

Omdat je nieuw bent op de community, wil ik je graag wijzen op enkele interessante berichten:
- Wij leren onze nieuwe leden graag kennen. Stel jezelf even voor!
- Aanmelden zonder kaartlezer op Easy Banking Web is mogelijk de met de Itsme App.

Ik wens je nog een fijne dag !
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 1
Dag Ludovic,

Welkom op onze Community !

Je geeft aan dat je graag gebruik zou willen maken van Easy Banking Web om rekeningen te kunnen beheren.
Om gebruik te kunnen maken van online banking zal er eerst een contract aangemaakt moeten worden voor u .
U kan hiervoor best contact opnemen met het Easy Banking Center of met uw kantoor.

Omdat je nieuw bent op de community, wil ik je graag wijzen op enkele interessante berichten:
- Wij leren onze nieuwe leden graag kennen. Stel jezelf even voor!
- Aanmelden zonder kaartlezer op Easy Banking Web is mogelijk de met de Itsme App.

Ik wens je nog een fijne dag !

Reageer