Beantwoord

App

• 5 maart 2019
  • 9 reacties
  • 816 Bekeken

Ik kreeg gisteren alsook vandaag de melding “door een technisch probleem is de app momenteel niet beschikvaar” enig idee hoe lang die technische storing nog gaat duren.
icon

Beste antwoord van LiezeH 5 maart 2019, 13:53

12.1.4 Dat wordt zeker nog ondersteund. Moest het verwijderen en installeren ook niet helpen, contacteer je best de Helpdesk zodat ze je apparaten even kunnen resetten, dat is meestal de oplossing op dit probleem.

Groetjes,
Lieze
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Bij mij werkt de app normaal zowel op mijn iPad als op mijn iPhone.
Als dat bij u nog zo is dan is er iets niet normaal, draait uw tablet en/of smartphone op Android? Zo ja, dan zijn er misschien technische problemen van de app op Android toestellen.
Een andere oorzaak kan zijn dat uw profiel gebaseerd is op een inactieve bankkaart in dat geval moet je dat oud profiel verwijderen en een nieuw profiel aanmaken en uw nieuwe actieve bankkaart invoeren.
Als dat allemaal niet helpt moet je dan naar Easy Bank center bellen naar nr 02 762 60 00.

Nee ook Apple alles correct geïnstalleerd. Staat ook geen update klaar
Reputatie 4
Hey @Isabelle22,

Heb je een idee welke IOs-versie op je Iphone staat?

Groetjes,
Lieze
12.1.4
Reputatie 4
12.1.4 Dat wordt zeker nog ondersteund. Moest het verwijderen en installeren ook niet helpen, contacteer je best de Helpdesk zodat ze je apparaten even kunnen resetten, dat is meestal de oplossing op dit probleem.

Groetjes,
Lieze
Oké bedankt
Reputatie 4
Oké bedankt Laat gerust weten als het opgelost is!

Groetjes,
Lieze
Hej Isabelle,
Wat je ook kan proberen alvorens de app te verwijderen en helemaal terug te installeren, is alle applicaties volledig te sluiten (dubbel klikken op thuisknop). Wat er ook deze foutmelding kan geven, is als je op een openbare WIFI zit (vb die van telenet) en hij dan toch niet voldoende ontvangst heeft en terug springt op je data. Vandaar best ook OF wifi OF data uitzetten als je de easy banking app gebruikt.
Hopelijk lukt het zo?
Groetjes, Dorien
App verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en alles werkt terug

Reageer