App

• 6 augustus 2019
  • 1 reactie
  • 610 Bekeken

Reputatie 1
't is weer van dat....Vandaag proberen in te loggen. Kreeg als melding 'verkeerd wachtwoord' (terwijl ik 100 % zeker was dat dit het juiste was!). Na 3 pogingen natuurlijk geblokkeerd. Nieuw paswoord aangemaakt met kaartlezer en als ik het 'foute' paswoord als nieuw wil ingeven krijg ik de absurde melding 'Graag een ander wachtwoord dan het vorige'. Daaraan zie je hoe professioneel de technici van de app zijn. Als je dan een melding maakt hier wordt het topic gesloten (ja de waarheid kwetst natuurlijk!). Stront app... Binnenkort verander ik van bank. Klantenservice bij BNP Fortis Paribas 0,0!

1 reactie

Reputatie 6
Hallo Stephan,

Ik heb het topic over de algemene storing inderdaad gesloten, omdat jouw probleem en de nieuwe vragen die erin geplaatst werden, niet gerelateerd zijn aan die storing van vorige week. Ik heb je vraag die je daarin had gezet, verplaatst naar dit topic zodat het meer aandacht zou krijgen: https://nl.community.bnpparibasfortis.be/easy-banking-48/correct-wachtwoord-wordt-niet-aanvaard-in-easy-banking-app-2983

Zoals gezegd sluiten we een topic niet zomaar en zeker niet om te censureren. Ook kritiek op onze bank is welkom.

Reageer