Beantwoord

app

  • 18 november 2019
  • 2 reacties
  • 129 Bekeken

Telkens als ik met mijn app ofwel de optie Bancontact of online betaling wil doen komt het volgende: 

De controle van het profiel is mislukt

 

wat moet ik doen???

icon

Beste antwoord van Karen 19 november 2019, 11:05

Dag Siby, 

 

Je kan best je huidig profiel eens verwijderen op de app en een nieuw profiel aanmaken. Mocht je hierna deze problemen nog ondervinden, kan je contact opnemen met de Helpdesk Easy Banking op het nr. 02/433.40.92. De medewerker kan dit voor je nakijken. 

 

Fijne dag verder!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge

Dag Siby, 

 

Je kan best je huidig profiel eens verwijderen op de app en een nieuw profiel aanmaken. Mocht je hierna deze problemen nog ondervinden, kan je contact opnemen met de Helpdesk Easy Banking op het nr. 02/433.40.92. De medewerker kan dit voor je nakijken. 

 

Fijne dag verder!

Het is gelukt, bedankt!

Reageer