app

  • 23 March 2020
  • 3 reacties
  • 659 Bekeken

Beste,

Ik kan al enkele dagen niet meer op mijn app door een technisch probleem. Bij de helpdesk lopen de wachttijden op. Kunnen jullie dit aub verhelpen?


3 reacties

Reputatie 7

Hallo Nathalie,

Welke foutcode krijg je achteraan die melding te zien? Heb je toevallig recent ook een nieuwe debetkaart gekregen?

Dag Yannick,

 

EBW 2800 en ik heb inderdaad een nieuwe debetkaart ontvangen.

Alvast bedankt

Reputatie 7

Bedankt!

Het heeft dan met die nieuwe kaart te maken; die moet nog gekoppeld worden aan Easy Banking. 

Dat doe je in onze app door bovenaan rechts op het aanmeldscherm te drukken op de drie punten, te kiezen voor Profielgegevens en dan te klikken op Profiel verwijderen.

Werk je ook met onze website, dan kan je daar links op het aanmeldscherm drukken op Aanmelden met een ander profiel. Ik raad je aan om dan meteen het bestaande profiel te verwijderen.

Reageer