Beantwoord

App

  • 31 March 2020
  • 1 reactie
  • 1082 Bekeken

Ik heb mijn nieuw toegezonden kaart geactiveerd. Sindsdien werkt de app Easybanking op mijnIphone niet meer?

icon

Beste antwoord van YannickB 31 March 2020, 12:12

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Hallo Frank,

Als je nieuwe debetkaart een ander kaartnummer kreeg, dan moet je je bestaand profiel van Easy Banking verwijderen en het opnieuw aanmaken en dat voor elk toestel waarop je met Easy Banking werkt. Dat doe je zo:

Easy Banking App:

  • Open de app.
  • Druk bovenaan rechts op het aanmeldscherm op de drie punten.
  • Kies voor Profielgegevens.
  • Druk op Profiel verwijderen.
  • Volg de stappen met je nieuwe debetkaart en kaartlezer om het nieuwe profiel aan te maken.

Easy Banking Web:

  • Ga naar https://www.bnpparibasfortis.be/ en klik op Aanmelden.
  • Klik links op het scherm op Aanmelden met een ander profiel.
  • Klik op Profiel verwijderen en klik naast het oude profiel nogmaals op Verwijderen.
  • Maak een nieuw profiel aan met de gegevens van je nieuwe debetkaart en volg de stappen met de kaartlezer of met itsme op aan te melden.

Reageer