Beantwoord

App easy bank foutmelding EBW2800

  • 23 december 2018
  • 1 reactie
  • 1441 Bekeken

Telkens ik de app open krijg ik de melding

U kunt momenteel niet aanmelden

Met fout melding EBW2800 iemand idee wat dit kan zijn
icon

Beste antwoord van Renata_bnp 24 december 2018, 13:07

Hallo Thiemowalthery,

Welkom op de community 🙂

Heb je een nieuwe bankkaart gekregen met een nieuwe kaartnummer? Dan zal je een nieuw profiel moeten aanmaken. Je zal de nieuwe kaart eerst moeten activeren (de status van de bankkaart moet op "actief" staan). Vervolgens moet je de nieuwe bankkaart voor de eerste keer in atm van BNP Paribas Fortis gebruiken.

Wat ook nog een mogelijk oplossing is, is de easy banking app volledig te verwijderen en opnieuw te installeren.

Laat je het ons weten of het gelukt is om de app te gebruiken?

Ik wens je Prettige Feestdagen!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +4
Hallo Thiemowalthery,

Welkom op de community 🙂

Heb je een nieuwe bankkaart gekregen met een nieuwe kaartnummer? Dan zal je een nieuw profiel moeten aanmaken. Je zal de nieuwe kaart eerst moeten activeren (de status van de bankkaart moet op "actief" staan). Vervolgens moet je de nieuwe bankkaart voor de eerste keer in atm van BNP Paribas Fortis gebruiken.

Wat ook nog een mogelijk oplossing is, is de easy banking app volledig te verwijderen en opnieuw te installeren.

Laat je het ons weten of het gelukt is om de app te gebruiken?

Ik wens je Prettige Feestdagen!

Reageer