Beantwoord

App Easybanking

• 7 augustus 2018
  • 12 reacties
  • 1390 Bekeken

Hoi,

Ik wil graag overschrijving uitvoeren van mijn zicht naar mijn 2de spaarrekening voor rekeningen die nog niet dadelijk moeten betaald worden zodat dit aan de kant staat maar helaas krijg ik telkens een foutmelding.Door een technisch probleem kan deze verrichting momenteel niet worden uitgevoerd.Probeer later opnieuw.Ik heb de app al gewist en opnieuw ingesteld maar helaas.

Hopelijk kan iemand mij hier snel een antwoord op geven
icon

Beste antwoord van Renata_bnp 7 augustus 2018, 16:57

Hallo Tasjake,

Welkom op de community :)

In het algemeen kun je onbeperkt overschrijvingen uitvoeren tussen je zichtrekeningen en je spaarrekeningen die op jouw persoonlijke naam staan. Echter zijn er wel limieten ingesteld voor de creditverrichtingen voor Hello 4 You spaarrekeningen (maximum 6000 euro per kalenderjaar aan creditverrichtingen toegelaten) en voor Sterspaarrekening (maximum 9000 euro per kalenderjaar aan creditverrichtingen toegelaten). je kunt ook altijd via Easy Banking Web proberen om een overschrijving te maken.

Indien je alle creditverrichitngen opgeteld hebt en de bovenvernoemde mogelijke oorzaken uitgesloten zijn, kun je ons beter contacteren op het nummer 02 762 60 00 zodat onze experten het kunnen nakijken wat het exacte probleem is. Ze zijn bereikbaar op het nummer 02 762 60 00 (van 7u tot 22u in de weekdagen en zaterdag van 9u tot 17u).

Hopelijk kun je hiermee verder. Aarzel niet om ons te contacteren, we helpen jou graag verder.

Omdat je nieuw bent op de community, verwijs ik jou graag door naar andere interessante onderwerpen:
- Op vakantie naar het buitenland? 7 tips om je bankzaken vlot te regelen
- Pensioensparen: wat zijn de mogelijkheden?
Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 4
Badge +4
Hallo Tasjake,

Welkom op de community :)

In het algemeen kun je onbeperkt overschrijvingen uitvoeren tussen je zichtrekeningen en je spaarrekeningen die op jouw persoonlijke naam staan. Echter zijn er wel limieten ingesteld voor de creditverrichtingen voor Hello 4 You spaarrekeningen (maximum 6000 euro per kalenderjaar aan creditverrichtingen toegelaten) en voor Sterspaarrekening (maximum 9000 euro per kalenderjaar aan creditverrichtingen toegelaten). je kunt ook altijd via Easy Banking Web proberen om een overschrijving te maken.

Indien je alle creditverrichitngen opgeteld hebt en de bovenvernoemde mogelijke oorzaken uitgesloten zijn, kun je ons beter contacteren op het nummer 02 762 60 00 zodat onze experten het kunnen nakijken wat het exacte probleem is. Ze zijn bereikbaar op het nummer 02 762 60 00 (van 7u tot 22u in de weekdagen en zaterdag van 9u tot 17u).

Hopelijk kun je hiermee verder. Aarzel niet om ons te contacteren, we helpen jou graag verder.

Omdat je nieuw bent op de community, verwijs ik jou graag door naar andere interessante onderwerpen:
- Op vakantie naar het buitenland? 7 tips om je bankzaken vlot te regelen
- Pensioensparen: wat zijn de mogelijkheden?
Hallo

Ik kan enkel nog overschrijven van mijn zichtrekening naar mijn sterspaarrekening niet meer naar mijn woonsparen.

Mvg
Reputatie 4
Badge
Dag Tasjake,

Dan zal de limiet van je Woonsparen waarschijnlijk bereikt zijn. De stortingslimiet voor deze spaarrekening is 6.000 EUR per jaar.

Mocht je graag meer persoonlijke info willen over je spaarrekening, mag je natuurlijk altijd contact opnemen met het Easy Banking Centre op het nr. 02/762.60.00.

Fijne dag verder!
Hallo

Is er een mogelijkheid om een 3de spaarrekening te openen met een hoger stortingslimiet.

Mvg

Tasjake
Reputatie 5
Hallo

Is er een mogelijkheid om een 3de spaarrekening te openen met een hoger stortingslimiet.

Mvg

Tasjake

Dat kan indedaad! ☺

Op deze pagina kan je alvast alle informatie over onze verschillende spaarrekeningen vinden.

Omdat je aangaf al een Ster Spaarrekening en Woonsparen te hebben, kan je eventueel kiezen voor een traditionele spaarrekening. Die heeft namelijk geen stortingslimiet.

Als je via de bovenstaande link, in de kolom over de Spaarrekening, klikt op 'Alles over de Spaarrekening', zal je ze makkelijk online aan kunnen vragen (scroll helemaal naar beneden om de knop 'online aanvragen' te kunnen gebruiken).

Als je je tijdens de aanvraag aanmeldt met je kaartlezer of met ITSME, zal de rekening onmiddellijk geopend worden, op voorwaarde dat je identiteitsgegevens bij ons up to date zijn.

Vraag je de rekening liever aan via een medewerker, dan kan dat telefonisch via het nummer 02 762 60 00 (maandag-vrijdag van 7u tot 22u en zaterdag van 9u tot 17u) of via je kantoor.

Laat het ons gerust weten als je nog vragen hebt!
Beste

Dus de spaarrekening die u opnoemt kan ik ongelimiteerd geld overschrijven en de rekening zelf is gratis ?

Mvg

Tasjake
Reputatie 5
Beste

Dus de spaarrekening die u opnoemt kan ik ongelimiteerd geld overschrijven en de rekening zelf is gratis ?

Mvg

Tasjake

Deze spaarrekening is inderdaad volledig gratis en er is geen limiet aan verbonden. Je kan er zo vaak als je wilt geld naar overschrijven en van opnemen.

Het verschil met de andere spaarrekeningen zit in de rente die je krijgt. Een Ster Spaarrekening en Woonspaarrekening geven je meer rente. Vandaar dat ze een stortingslimiet hebben, zodat we die hogere rente kunnen blijven geven.

De verschillende rentevoeten vind je op deze overzichtspagina.
Hallo

Ok dit zocht ik in een spaarrekening dat er geen limiet was. Dus als ik dit online doe dan zie ik ze dezelfde dag nog verschijnen tussen al mijn andere rekeningen.

Mvg

Tasjake
Reputatie 5
Hallo

Ok dit zocht ik in een spaarrekening dat er geen limiet was. Dus als ik dit online doe dan zie ik ze dezelfde dag nog verschijnen tussen al mijn andere rekeningen.

Mvg

Tasjake

Klopt helemaal.

Wel goed om te weten: als je een rekening opent (zowel spaar- als zichtrekening), zal ze onmiddellijk nadien online zichtbaar zijn en zal je er onmiddellijk naar over kunnen schrijven. Geld opnemen van een nieuwe rekening, betalen, of overschrijven naar een andere rekening, zal pas na een bankwerkdag lukken.
hallo,

Ik heb de spaarrekening zo aangevraagd zoals u mij verteld had.maar helaas zie ik ze nog niet verschijnen onder mijn spaarrekeningen.

Mvg

Tasjake
Reputatie 1
Dag Tasjake,

Wat vervelend dat je de spaarrekening nog niet kan zien.
Om jou persoonlijke info te kunnen geven over jouw spaarrekening raad ik aan om ons Easy Banking Center te contacteren op het nummer 02/762 60 00.

Ik wens je nog een fijne dag !
Hallo,

Ik heb het net nogmaals geprobeerd en nu is het wel gelukt ! Limieten voor spaarrekeningen uiterst 3 waarschijnlijk.

Mvg

Fierens Natasja

Reageer