Beantwoord

app en online bankieren is onmogelijk

  • 6 April 2020
  • 1 reactie
  • 710 Bekeken

Beste,

 

Sinds kort is de easybanking app niet bruikbaar, ook online bankieren gaat niet.

Graag een oplossing.

icon

Beste antwoord van YannickB 6 April 2020, 18:41

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Hallo Ingrid,

Heb je toevallig een nieuwe debetkaart gekregen? Zo ja, dan moet je die kaart vermoedelijk nog koppelen aan Easy Banking en dat op elk toestel waarop je er mee werkt.

Dat doe je zo:

Easy Banking App:

  • Open de app.
  • Druk bovenaan rechts op het aanmeldscherm op de drie punten.
  • Kies voor Profielgegevens.
  • Tik op Profiel verwijderen en volg de stappen met je nieuwe debetkaart en met je kaartlezer. 
  • Je zal ook gevraagd worden om een nieuwe Easy Banking-code aan te maken. Dit mag dezelfde zijn als je huidige code.

Easy Banking Web:

  • Surf naar https://www.bnpparibasfortis.be en klik op aanmelden.
  • Klik links op het scherm op Aanmelden met een ander profiel.
  • Klik op Profiel verwijderen en klik naast je huidige profiel nogmaals op Verwijderen.
  • Klik op Nieuw profiel en/of voer je klant- en debetkaartnummer in.
  • Kies ervoor om je profiel te bewaren en geef het een naam (bijvoorbeeld je voornaam) om te voorkomen dat je elke keer opnieuw alle gegevens in moet vullen.
  • Meld tot slot aan met je debetkaart en kaartlezer of via itsme.

Reageer