Beantwoord

App geblokeerd

  • 16 mei 2019
  • 1 reactie
  • 373 Bekeken

Hallo gisteren proberen in te loggen in app maar werd na 3 keer geblokkeerd terwijl ik zeker ben juiste wachtwoord in gegeven te hebben. Kunnen personen met slechte bedoelingen deze app overnemen en je rekeningen leeg maken .Ik zit nl in het buitenland. Mvg Yvo
icon

Beste antwoord van LiezeH 16 mei 2019, 11:47

Hey @Yvowouters ,

Dit kan ook liggen aan een slechte connectie waardoor de app je wachtwoord verkeerdelijk registreerde.
De app is streng beveiligd tegen hacking. Moest je toch een vermoeden hebben, neem je best zo snel mogelijk contact op met het Easy Banking Centre zodat dit kan worden nagekeken en geblokkeerd indien nodig.
Het Easy Banking Centre is bereikbaar op weekdagen van 7 tot 22u en op zaterdag van 9 tot 17u. Je kan hen bereiken op 02 762 60 00.

Groetjes,
Lieze
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Hey @Yvowouters ,

Dit kan ook liggen aan een slechte connectie waardoor de app je wachtwoord verkeerdelijk registreerde.
De app is streng beveiligd tegen hacking. Moest je toch een vermoeden hebben, neem je best zo snel mogelijk contact op met het Easy Banking Centre zodat dit kan worden nagekeken en geblokkeerd indien nodig.
Het Easy Banking Centre is bereikbaar op weekdagen van 7 tot 22u en op zaterdag van 9 tot 17u. Je kan hen bereiken op 02 762 60 00.

Groetjes,
Lieze

Reageer