Beantwoord

App geblokkeerd.

• 25 februari 2019
  • 9 reacties
  • 767 Bekeken

Ik ben in Frankrijk en heb 3 x verkeerde code ingevoerd. Ik heb mijn toestel nt bij. Is er een andere mogelijkheid om dit te herstellen ? Groetjes Rita.
icon

Beste antwoord van LiezeH 25 februari 2019, 13:06

Hey Rita,

Na enkele foute M1 of M2-handtekeningen kan je telefonisch contact opnemen met de helpdesk en kan dit meteen worden rechtgezet, zonder hiervoor een kaartlezer nodig te hebben!

De helpdesk is bereikbaar op 02 433 40 92 op weekdagen van 7u tot 22u en op zaterdag van 9u tot 17u.

Groetjes,
Lieze
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Ik vrees dat het zonder kaartlezer niet zal lukken om Easy Bank App te deblokkeren.
Reputatie 4
Hey Rita,

Is je pin geblokkeerd of gaat het om een blokkade om online te bankieren?

Groetjes,
Lieze
Het is de blokkade vn online banking
Reputatie 4
Hey Rita,

Na enkele foute M1 of M2-handtekeningen kan je telefonisch contact opnemen met de helpdesk en kan dit meteen worden rechtgezet, zonder hiervoor een kaartlezer nodig te hebben!

De helpdesk is bereikbaar op 02 433 40 92 op weekdagen van 7u tot 22u en op zaterdag van 9u tot 17u.

Groetjes,
Lieze
Bedankt hoor. Ik zal eens bellen. Groetjes
Reputatie 4
Graag gedaan!

Laat gerust weten als het in orde is.

Groetjes,
Lieze
Reputatie 5
Dag RitaNaert,

Belangrijk voor je belt: je paswoord kunnen we niet telefonisch resetten. Dat kan jammer genoeg enkel met je kaartlezer.

Als je met de kaartlezer vijf maal op rij een foute handtekening hebt gezet, dan kan het wel telefonisch in orde gebracht worden.
Reputatie 4
Hey @RitaNaert,

Is je Easy Banking App ondertussen terug in orde? 😉

Groetjes,
Lieze
Reputatie 4
Hey @RitaNaert,

We hebben niets meer gehoord dus vermoeden dat je bent verdergeholpen!

Groetjes,
Lieze

Reageer