Beantwoord

app geblokkeerd en kan kaartlezer niet mee

  • 12 augustus 2018
  • 2 reacties
  • 804 Bekeken

Hallo,
wij zijn momenteel in het buitenland. Ik heb de kaartlezer niet mee en app is geblokkeerd omdat ik 3 keer verkeerde code zou hebben ingegeven (wat ook niet klopt) ik kan nu op geen enkele manier iets zien ivm met onze bankzaken. Is er een andere oplossing?
icon

Beste antwoord van YannickB 13 augustus 2018, 14:12

Hallo Kathy Doms,

Wat Alexander zegt klopt jammer genoeg. Als je je paswoord geblokkeerd hebt, dan heb je je kaartlezer nodig om Easy Banking te deblokkeren en om vervolgens een nieuw wachtwoord te kiezen. Ook wij kunnen telefonisch of via het kantoor je wachtwoord niet deblokkeren of resetten.

Als het niet je wachtwoord is, maar je kaart is die geblokkeerd werd, dan kan je wel nog terecht bij ons Easy Banking Centre op het nummer 02 762 60 00 van maandag tot en met vrijdag van 7u tot 22u en op zaterdag van 9u tot 17u.

Is je pin-code geblokkeerd dan zal je alvast wel je code van vijf cijfers van onze Easy Banking Phone nodig hebben om het telefoongesprek te beveiligen. Heb je die code nog niet, dan kan je ze aanmaken door aan te melden via Easy Banking Web en rechtsbovenaan op instellingen te klikken. Al heb je daar jammer genoeg ook weer een kaartlezer voor nodig.

Een tip die ik je kan geven is om, eens je terug in België bent, ITSME op je gsm te installeren. Via die app zal je beveiligd en zonder kaartlezer aan kunnen melden bij onze bank en bij andere banken waar je eventueel klant bent en je kan er ook mee inloggen op verschillende overheidsdiensten, zoals Tax on Web. Meer info vind je hier.

Je kan nog niet alles met ITSME, maar je kan er bij ons alvast wel mee aanmelden op onze site en app en je kan er overschrijvingen mee uitvoeren.

Ik hoop dat deze info je toch enigzins helpt.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Ik vrees van niet, je hebt uw kaartlezer echt nodig om heel het zaakje te deblokkeren, er zit dus niks anders op van te wachten tot uw thuiskomst.
Een goede raad: neem steeds uw kaartlezer mee zeker als je verschillende dagen in het buitenland vertoeft.
Reputatie 5
Hallo Kathy Doms,

Wat Alexander zegt klopt jammer genoeg. Als je je paswoord geblokkeerd hebt, dan heb je je kaartlezer nodig om Easy Banking te deblokkeren en om vervolgens een nieuw wachtwoord te kiezen. Ook wij kunnen telefonisch of via het kantoor je wachtwoord niet deblokkeren of resetten.

Als het niet je wachtwoord is, maar je kaart is die geblokkeerd werd, dan kan je wel nog terecht bij ons Easy Banking Centre op het nummer 02 762 60 00 van maandag tot en met vrijdag van 7u tot 22u en op zaterdag van 9u tot 17u.

Is je pin-code geblokkeerd dan zal je alvast wel je code van vijf cijfers van onze Easy Banking Phone nodig hebben om het telefoongesprek te beveiligen. Heb je die code nog niet, dan kan je ze aanmaken door aan te melden via Easy Banking Web en rechtsbovenaan op instellingen te klikken. Al heb je daar jammer genoeg ook weer een kaartlezer voor nodig.

Een tip die ik je kan geven is om, eens je terug in België bent, ITSME op je gsm te installeren. Via die app zal je beveiligd en zonder kaartlezer aan kunnen melden bij onze bank en bij andere banken waar je eventueel klant bent en je kan er ook mee inloggen op verschillende overheidsdiensten, zoals Tax on Web. Meer info vind je hier.

Je kan nog niet alles met ITSME, maar je kan er bij ons alvast wel mee aanmelden op onze site en app en je kan er overschrijvingen mee uitvoeren.

Ik hoop dat deze info je toch enigzins helpt.

Reageer