Beantwoord

App gebruik in Nieuw-Zeeland

  • 27 May 2020
  • 2 reacties
  • 353 Bekeken

Hi, 

Ik woon momenteel in Nieuw-Zeeland en tracht hier mijn bnp easy banking app te raadplegen. Wanneer ik deze open, wordt er gevraagd in te loggen met mijn kaartlezer. Na dit uit te voeren, wordt er gevraagd uw gsm nummer te kiezen voor een verificatiecode. MAAR, mijn Belgisch nummer bestaat niet meer, en als ik kies voor +64  nieuw-zeeland (Ik krijg deze optie), dan komt er nooit een verificatie code toe op het nummer dat ik opgeef… 

 

Kan iemand mij helpen om in mijn easy banking app te geraken, terwijl mijn belgisch nummer niet meer bestaat?

 

Bedankt, 

 

Jeroen 

icon

Beste antwoord van YannickB 27 May 2020, 08:45

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7

Hallo Jeroen,

Het is mogelijk dat je telecomoperator een blokkering heeft ingesteld op commerciële of buitenlandse berichten.

Belgische gsm-nummers kunnen START sturen naar het gratis nummer 8667, maar ik vermoed dat dat in jouw geval niet gaat helpen. Je kan best even contact opnemen met je operator om na te gaan of zij een blokkering zien en zo ja, of die kan uitgeschakeld worden.

Beste,

 

Ik zie dat deze vraag een jaar geleden gesteld werd en ik blijk hetzelfde probleem te ervaren.

Was de voorgestelde procedure effectief Jeroen?

Alvast bedankt. 

Reageer