Beantwoord

App IPhone

  • 9 mei 2019
  • 4 reacties
  • 218 Bekeken

Dag

Ik krijg steeds een foutmelding wanneer ik de easy Banking app wil gebruiken. Face ID werkt nog, maar uiteindelijk in de app terechtkomen, lukt niet.
Ik krijg de melding dat er technische problemen.

Dank voor een reactie!

Groet
Katrien
icon

Beste antwoord van LiezeH 9 mei 2019, 13:10

Wanneer je voor het aanmelden rechtsboven op de 3 bolletjes klikt en kiest om je profiel te verwijderen, kan je een nieuw profiel aanmaken met je nieuwe kaart.

Lukt het zo terug om aan te melden?

Groetjes,
Lieze
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Hey @KatjeB ,

Heb je recent een nieuwe kaart gekregen? Welke melding krijg je precies?

Groetjes,
Lieze
Lieze

Ik heb maandag een nieuwe kaart ontvangen.
Dank je wel voor je reactie!

Groet
Katrien
Melding: door een technisch probleem is de app niet langer beschikbaar.
Reputatie 4
Wanneer je voor het aanmelden rechtsboven op de 3 bolletjes klikt en kiest om je profiel te verwijderen, kan je een nieuw profiel aanmaken met je nieuwe kaart.

Lukt het zo terug om aan te melden?

Groetjes,
Lieze

Reageer