Beantwoord

App komt boven de easy banking app met een HuaweiPro

  • 25 March 2020
  • 4 reacties
  • 913 Bekeken

Ik heb een probleem.

De app wil niet openen op de Huawei 30Pro . ik heb de stappen die in de andere gestelde vragen staan doorlopen ;Zelfs GSM nadat ik de app had verwijderd volledig gereset. niks helpt.

Alle Apps die toestemming hadden heb ik afgezet en eventueel zelfs verwijderd.

Zeer vervelende zaak is dit .

Is er iemand met de ultieme tip?

alvast bedankt

 

icon

Beste antwoord van RubenV 25 March 2020, 10:58

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 2

Dag Kathleen,

 

Bedankt voor je berichtje! 

 

De oplossing op jouw vraag kwam hier reeds aan bod. Ik vat het nog even voor jou samen:

 

Deze melding komt vaak voor bij gebruikers van Android. Je krijgt deze melding als je andere apps hebt openstaan, zoals Facebook, Messenger, of een app die het licht van je scherm filtert.

 

Om de melding te vermijden mag je alle openstaande apps afsluiten, en daarna de Easy Banking App opnieuw opstarten.

 

 

Nog een fijne dag!

 

^RV

 

 

Dag Ruben

 

zoals ik reeds aangaf ik heb alle apps die openstonden reeds gesloten, ik heb alle machtigingen van de apps die open kunnen gaan afgezet ik heb de app verwijderd en terug geinstalleerd ik heb zelfs mijn toestel gerest. ik ga het nu eens afzetten en opnieuw opstarten dit lijkt me de laatste strohalm die ik nog vast heb .

Oplossing is dus je toestel afzetten en terug opstarten, zo simpel is het dus gewoon jammer dat ik nu al die drastische stappen heb ondernomen

 

Reputatie 2

Hoi Kathleen,

 

Het is mogelijk dat er nog een andere app openstaat die je niet meteen ziet tussen de lijst van je apps (bv antivirus, lichtfilter, ect.). Je toestel aan- en uitzetten kan daarvoor inderdaad de oplossing bieden.

 

Nog een fijne dag! 

 

^RV

Reageer