Beantwoord

App Mobile Banking & uittreksels PC Online banking

  • 15 July 2020
  • 6 reacties
  • 579 Bekeken

Geachte,

Momenteel is het sedert vorige week onmogelijk om de app op de smartphone te gebruiken. Steeds een melding van technische storing.

Dan online banking via pc. Het gezamelijk downloaden van de rekeninguittreksels is nog steeds niet mogelijk. Deze toestand is bij mijn weten nu al bijna drie weken. 

Wanneer gaan beide problemen opgelost geraken? Langzaam maar zeker begint bij mij het idee te rijpen om van bank te veranderen.

 

In afwachting van een antwoord,

Met beleefde groet,

Michel Van de Wiele

icon

Beste antwoord van NaomiP 17 July 2020, 12:58

Bekijk origineel

6 reacties

Beste Michel,

Heb je recent een nieuwe bankkaart ontvangen? Dit kan voor storingen zorgen bij het gebruik van de app.
Er is inderdaad al een tijdje een probleem met het downloaden van de rekeninguittreksels.Onze IT dienst is hier mee bezig om het probleem te verhelpen. Tijd terwijl kan je de rekeninguittreksels wel openen en afdrukken via pdf bestand.

Groetjes NP
 

Beste NP,

Wat betreft de app. Nee, ik heb geen nieuwe bankkaart. ontvangen. Ik krijg steeds volgende melding, bij het openen van de app: 
“Door een technisch probleem is de app momenteel niet beschikbaar. Probeer later opnieuw a.u.b. U kunt ook de helpdesk contacteren op +32 2 433 40 92 (PEW0025)” > SLUITEN.
Als ik dan op “SLUITEN” click en dan op “Aanmelden” bekom ik volgend:
“Gelieve het klantnummer in te vullen (PEW0025) > SLUITEN.
Als ik dan hier op “SLUITEN” click gebeurt er niets.

Grts, M.
 

Beste,

Ik kan eveneens bevestigen dat downloaden van rekeninguittreksels via online PC Banking reeds een paar weken niet mogelijk is. Best vervelend wanneer de boekhouder vraagt om die uittreksels te verkrijgen.

Gelukkig heeft een lokale medewerker van de bank mij die uittreksels bezorgd.

Gezien de bijdragen die wij geregeld aan de bank betalen zou ik verwachten dat een een dergelijk probleem sneller opgelost zou worden, en kijk dus met belangstelling uit naar een online oplossing op korte termijn.

 

Vriendelijke groet,

Harry Crosiers

 

@Mvdwiele Heb je al eens je applicatie volledig verwijderd en geherinstalleerd?
Groetjes, Naomi

Beste,

 

Met dank voor uw reactie.

Echter,, ik doe mijn bankingactiviteiten via PC Banking en niet via een app op de smartphone.

Ik ga dus via jullie website en ik zie niet in hoe ik de “applicatie” kan herinstalleren.

Wanneer langs gebruikerskant (ikzelf bijvoorbeeld) niets aan het PC systeem is veranderd, dan lijkt het mij logisch dat het probleem bij de bank zit.

Graag hoor ik van jullie over een werkbare oplossing.

 

Vriendelijke groet

Harry Crosiers

@Mvdwiele Heb je al eens je applicatie volledig verwijderd en geherinstalleerd?
Groetjes, Naomi

OK, is gelukt. Grts, Michel

Reageer