Beantwoord

App sluit zich bij opstarten

  • 2 January 2020
  • 18 reacties
  • 1781 Bekeken

  • Ontdekker - Niveau 2
  • 3 reacties

Beste, app sluit zichzelf af direkt na opstarten..al meermaals verwijdert en terug geinstalleerd maar telkens na een paar dagen hettzelfde probleem.. Is er mss een oplossing voor??

icon

Beste antwoord van RubenV 2 January 2020, 15:39

Bekijk origineel

18 reacties

Reputatie 2

Dag Bbjorn,

 

Voerde je reeds de update uit naar de 5-cijferige code?

Kan je mij even een PM sturen met meer info m.b.t. volgende zaken? Dan kunnen we dit voor jou nakijken.

  • Het tijdstip van de laatste poging waarbij de foutcode verscheen:
  • Het merk en model van je toestel:
  • De versie van Android of iOS die je gebruikt:
  • De versie van onze app:
  • De volledige foutmelding die verschijnt:

 

Alvast bedankt!

Groetjes

 

Ruben

 

Heb dit 2 weken geleden allemaal al doorgemaild,echter nog zonder resultaat... 

Hey @bbjorn ,

Naar welk e-mailadres heb je dit gestuurd?

Groetjes,

Lieze

community@bnpparibasfortis.be 

Gingen het verder na vragen…

Reputatie 7

Hallo Bjorn,

Tot nu toe heb ik nog geen nieuws ontvangen, maar kan je (moest je dat nog niet gedaan hebben) proberen om onze app te updaten? Er verscheen enkele dagen geleden een nieuwe update.

 

Ik heb alvast ook nogmaals een herinnering gestuurd naar de collega’s die de situatie opvolgen.

Verleden week update gedaan op aanraden vanuw collega...zal straks nog eens proberen, dus meer over n week maar weer…

Grtz

Ik heb hetzelfde voor met een Huawei Emui 4.0.3. Ik heb de updates al uitgevoerd, gsm heropgestart en profile verwijderd en geherinstalleerd, maar de app valt telkens uit.

Wordt deze versie soms niet meer ondersteund?

Groetjes,

Arne

Reputatie 7

@ArneR 

Kan je me zeggen op welke versie van Android Emui 4.0.3 werkt? Is dat Android 6.0?

Ik heb het ook voor met een Samsung, android 5.1.1. Is toch nog compatibel?

Er komt steeds de melding: ‘easy banking is gestopt’.

Al app eraf gehaald, toestel terug opgestart, maar melding blijft komen...

Reputatie 7

@Kim_80 

Android 5.1.1 is inderdaad nog compatibel. Welk model van Samsung gebruik je?

Kan je me ook zeggen wanneer de laatste keer was (en rond hoe laat) dat de app crashte? Dan laat ik het meteen onderzoeken.

Ook bij mij is de app sinds de update onbruikbaar.

Elke keer heb ik het feedbackdocument doorgestuurd én heb er ook al voor gemaild, maar heb nog steeds geen reactie mogen ontvangen.

Reputatie 7

@LauraFrijters 

Krijg je dezelfde melding als Kim, of verschijnt er bij jou een andere boodschap en zo ja, welke precies? Kan je me ook volgende info bezorgen?

  • Het merk en model van je toestel:
  • Je versie van Android of iOS:
  • Heb je al geprobeerd om onze app te verwijderen, je toestel herop te starten en Easy Banking dan opnieuw te installeren?

Inderdaad dezelfde melding.

Mijn toestel is een Ulefone Armor 3W met Android 9.

De app inderdaad al verwijderd en terug geïnstalleerd, maar helaas geen verbetering. 

Reputatie 7

@LauraFrijters 

Bedankt, ik geef het ook voor jou door. Zodra ik meer weet, breng ik jou en de anderen hier meteen op de hoogte.

18/02 Android 6.0.1, herinstallatie app, alle stappen doorlopen zonder probleem, afmelden en de app heropstarten → Easy Banking is gestopt. Momenteel lukt het enkel om aan te melden door alle stappen steeds opnieuw te doen (kaart- en klantnummer, stappen met kaartlezer, gsm voor activatiecode, kiezen 5 cijferige pin), is er al een oplossing voor dit probleem?

PS: heb de datum en tijdsinstellingen op automatisch gezet, is geen oplossing.

Reputatie 7

Bedankt voor de info @SébastienD. Kan je me eventueel nog het merk en model van je toestel geven?

Op dit moment heb ik jammer genoeg nog geen oplossing. Ik laat jou en de anderen hier wel iets weten van zodra er meer nieuws is.

@YannickB, het gaat hier over een Samsung, ik heb het toestel niet meer voor mij, geen idee dus welk model exact.

Reputatie 7

@SébastienD 

In orde, ik geef het door. Mocht je het toestel opnieuw in hadden hebben, mag je me steeds het model nog sturen. 

Specifiek voor het probleem met de crashes (“Easy Banking is gestopt”) bestaat de kans dat het gaat over een conflict met specifieke toestellen. Op basis van het model kunnen we dat makkelijker onderzoeken.

Reageer