Beantwoord

App werkt niet

  • 5 October 2020
  • 4 reacties
  • 673 Bekeken

Beste,

Een week geleden probeerde ik een doorlopende opdracht in te stellen via de app. Dit gaf problemen en na een paar pogingen kon ik niet meer op de app. Ik kreeg foutmelding van een technische storing met foutmelding nummer 8. Ik heb de app nadien verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar ook nu kan ik niet aanmelden. Ik krijg nu een foutmelding nummer 1. Dit is zeer vervelend aangezien ik mijn bankzaken regel met de app. Kunnen jullie mij helpen zodat ik hier weer gebruik kan van maken?

Alvast bedankt.

icon

Beste antwoord van Krisje 5 October 2020, 11:55

Bekijk origineel

4 reacties

Beste @LiezeH

Bedankt voor de hulp! Hij stond blijkbaar niet op automatisch.

Heel erg bedankt voor uw tijd en hulp!

 

mvg

 

Othmane

 

Hey @othmane ,

Zou je kunnen kijken of de datum- en tijdsinstelling op je toestel automatisch gebeuren en via de juiste tijdszone staan ingesteld?

Als dat het geval is, zou je code correct aanvaard moeten worden.

Groetjes,

Lieze

beste

Mijn bank app wilt niet werken. Altijd als ik de activatiecode die ik via SMS krijg invul, zeg die dat de code niet correct is terwijl die wel correct is.  Kan iemand me helpen?

Alvast bedankt

Mvg 

Othmane

 

 

Reputatie 2

Beste,

met foutmelding nummer 8. Ik heb de app nadien verwijderd en opnieuw geïnstalleerd

Vanwege nogal wat geheugenlekken is gewoon verwjderen meestal onvoldoende, daarom:

  • 1. EA verwijderen middels de ssysteemopdracht (via instellingen -->)
  • 2. De telefoon afsluiten en 20 seconden wachten.
  • 3. De telefoon weer aanzetten, en dan EA herinstalleren via play.google.com of via app store.

Dit probleem komt voor wanneer men EA na gebruik niet heeft afgesloten. Dus na gebruik steeds EA afsluiten via:

  • 1. Tikken op de knop ‘Meer’ onderaan
  • 2 Tikken op het afsluitsymbool bovenaan.

 

Reageer