Beantwoord

app werkt niet sinds gisteren

  • 20 September 2020
  • 5 reacties
  • 477 Bekeken

Sinds gisteren werkt de app niet meer . Wegens technische storing niet bereikbaar. BA0008. Ook werd net mijn bankkaart geweigerd in een tankstation :-(

icon

Beste antwoord van Krisje 20 September 2020, 11:38

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 2

Als de kaart geweigerd werd door een betaalapparaat dan is er waarschijnlijk iets mis met de kaart, bijvoorbeeld de vervaldatum verlopen. Of de kaart werd om een of andere reden geblokkeerd. Of er hangt teveel stof aan de kaart.

Hoe dan ook, misschien kan u er uit geraken mits het volgen van de procedure voorgesteld hieronder:

https://nl.community.bnpparibasfortis.be/easy-banking-48/technisch-probleem-easy-banking-app-3478

 

Succes evenwel niet verzekerd.

Hey @Jeankebandit ,

Deze foutmelding komt meestal door een probleem met het profiel. Ik raad je aan voor het aanmelden via de 3 bolletjes rechtsboven bij Profielgegeven kiezen voor Profiel verwijderen.

Laat je weten of het zo is opgelost?

Groetjes,

Lieze

Beste , jullie hadden gelijk . Probleem is dat mijn rekening zaterdagmorgen geplunderd is en de bank vond het verdacht en heeft dus alles geblokkeerd.  mvg Jean.nu documenten invullen , naar de politie enz...

Hey @Jeankebandit ,

Jammer om te horen dat je slachtoffer bent van fraude.

Veel succes in dit proces!

Lieze

Dank u ,mvg Jean.

Reageer