Beantwoord

app werkt weeral niet

  • 18 December 2019
  • 20 reacties
  • 2149 Bekeken

Hoe lang gaat het duren voor jullie app weer werkt? Reeds verschillende keren dat dit gebeurd dit kan toch niet voor een bank in 2019 en in deze periode van het jaar, iedereen digitaal en jullie kunnen nog geen app  laten werken en trouwens ook niet via de website op de ipad die werkt ook niet waar moeten we terecht hoe gaat u die compenseren als er rekeningen te laat betaald zijn het is een bank onwaardig geef u klanten maar compensatie ik betaal men maandelijke bijdrage deze maand niet

 

icon

Beste antwoord van YannickB 20 December 2019, 15:41

Bekijk origineel

20 reacties

Ook via de fortis website lukt het niet… geen overschrijvingen dus vandaag...

Is toch klantonvriendelijk dat het zolang moet duren en zo dikwijls gebeurt. Hopelijk is de bankwerking betrouwbaarder dan de app werking...

Hey @Diedver, @Bartvanbrugge en @Pierrr ,


Jammer om te horen dat jullie hinder ondervinden. Gisterenavond was een storing, tegen 22u zou de storing moeten opgelost geweest zijn. Ondervinden jullie nog steeds problemen?

Ik raad je aan om je kantoor te contacteren om te kijken of een compensatie mogelijk is.

 

Mijn excuses voor het ongemak,
Lieze

App werkt niet .Nog iemand problemen?

Hier hetzelfde al heel de week problemen niet een storingkje van gisteren avond! Rekeningen moeten niet meer betaald worden... 

Heb gebeld naar de helpdesk. Ze hebben geen melding van een technische fout. Wat ik krijg als ik de app open doe. Misschien app eens opnieuw installeren.

Al verschillende keren geprobeerd lukt ook niet

Reputatie 7

@Van reeth Er zijn de voorbije weken meerdere storingen geweest, maar die waren steeds de dag zelf nog opgelost. Als je al een hele week foutmeldingen krijgt, dan is er iets anders aan de hand.

 

Kan je me de volledige foutmelding en foutcode geven die je te zien krijgt?

Alvast bedankt!

Er staat. Technisch fout kan de app niet openen. Probeer het later opnieuw of bel de helpdesk.(EBW3450)

Dat staat er dus al 2 dagen. Helpdesk gebeld en kunnen mij niet helpen. Pfff

Reputatie 7

@chris10 Bedankt voor de info.

 

Heb je ondertussen de app al opnieuw kunnen installeren? Indien niet, dan raad ik je aan om dat te proberen.

Heb je dat al gedaan, of heb je nadien nog steeds hetzelfde probleem, kan je dan eens proberen om met dezelfde gegevens (dezelfde debetkaart) aan te melden op onze website en me laten weten of dat wel lukt?

Ik zal de app eens opnieuw installeren. Maar op de website kan ik alles doen. En in de winkel heb ze ook al gebruikt de kaart en alles werkt. 

Ik heb zonet de app opnieuw installeert en alles lukt. Ik zit er op. Ik kan alles bekijken, Maar als ik afsluit. Lukt het niet meer en krijg ik dezelfde melding als voorheen. En zoals gezegd alles werkt op de website. De app werkte ook perfect voor dat ik ben overgeschakeld op de 5cijfere code. 

@chris10 , heb je je toestel al herstart na de installatie? Dit kan het probleem vaak oplossen!

 

Groetjes,

Lieze

Neen. Je bedoelt toch volledig uitzetten en volledig heropstarten met pincode. 

Ik heb dat net gedaan en er jammerlijk genoeg niets veranderd. Pfff

Dat klopt, Chris! Jammer dat dit jouw probleem niet oplost.

Je stuurt me best een privéberichtje zodat ik dit kan doorgeven ter onderzoek!

Groetjes,

Lieze

nu weer van dattem. telefonisch een hel om te bereiken en digitaal al 2 dagen een flop. Hoe zit dat eigenlijk. Dan nog betalen ook voor een zichtrekening die zelfs geen geld opbrengt.

Hebben jullie niet genoeg geld van de staat gekregen????

 

Hey @geert degelaen ,

Alvast mijn excuses voor het ongemak.

Kan je me vertellen wat er precies misloopt bij jou? Krijg je een bepaalde foutmelding en foutcode?

Groetjes,

Lieze

Ik kreeg een goutmelding dat er technische problemen zijn bij Fortis en dat ik later opnieuw moet proberen.

Dat deed ik zonder positief gevolg.

proberen iemand op de helpdesk te krijgen is zeer vermoeiend en niet te doen. Eerst 10’ dezelfde uitleg en dan dat de wachttijden…,,.

App verwijderd en opnieuw geïnstalleerd…. foutmelding dat mijn aantal pogingen overschreden is en mijn kaart voor internet bankieren geblokkeerd is 😳😳😳

Dit is niet meer te doen.

Graag asap eennoplossing.

Groeten,

Geert

 

Reageer