Beantwoord

app werky

  • 29 October 2020
  • 15 reacties
  • 367 Bekeken

Hallo,

 

Sinds een paar dagen geraak ik wegens technisch probleem niet op de app.

Profiel verwijderen, app verwijderen, het helpt niet. Ik wil een nieuw profiel aanmaken, maar na het gebruik van de kaartlezer geraak ik niet ingelogd wegens technisch probleem.

 

Graag dringende oplossing, het gebeurt wel vaker, maar meestal.lost het zich op na een paar dagen.

Ook geprobeerd via 4g en WiFi, heb ook nog meer dan voldoende geheugen.

 

Nathalie 

icon

Beste antwoord van Nathalie77 31 October 2020, 14:15

Bekijk origineel

15 reacties

Bedankt voor je post, @Nathalie77 .

Krijg je achter het technische probleem een bepaalde foutcode?

Groetjes,

Lieze

Hallo 

 

Nee geen foutcode. App erafggegooid, gsm 3 minuten uit, app geïnstalleerd,  met kaartlezer proberen inloggen, weer technisch probleem. 

Inloggeb met kaartlezer op computer lukt wel.

 

Ligt ook niet aan de telefoon, op andere telefoon de app gedownload en weer zelfde probleem, technische storing ( na invullen code verkregen via kaartlezer)

 

Hey @Nathalie77 ,

Zou het kunnen dat je je in het buitenland bevindt?

Hier zijn problemen rond gemeld. De technische dienst is ermee bezig om dit zo snel mogelijk op te lossen.

Groetjes,

Lieze

Dat klopt. Ik zit net over de grens in Nederland. 

Ik zal morgen eens vanuit België proberen.

Hey @Nathalie77 ,

Bedankt voor de info.

De technische dienst lost dit zo snel mogelijk op.

Mijn excuses voor het ongemak,

Lieze

Ik ben nu gewoon in België en krijg weer dezelfde melding.

 

Ook hier gaat het dus niet!

Geachte

 

probleem 1:de easy banking app werkt niet meer. 
ik het al gechat met de helpdesk en het enige wat ik te horen kreeg was om nog een paar keer opnieuw te proberen. Ondertussen zijn we 5 dagen verder en de app werk nog steeds niet. 
gelieve DRINGEND iets aan dit probleem te doen.

 

Probleem 2:

ik probeer een kaartlezer aan te vragen via de website, maar dit lukt ook niet

nadat ik al mijn gegevens heb ingevuld wil ik deze doorsturen met op ‘bevestigen’ te klikken, maar hier blijft de zandloper hangen.

hoe geraak ik aan een nieuwe kaartlezer?

heb hiervoor ook al een mail gestuurd naar de helpdesk, maar zonder succes.

graag een nuttig antwoord op deze 2 problemen 

 

dank u
 

Reputatie 2

Geachte

 

 

nadat ik al mijn gegevens heb ingevuld wil ik deze doorsturen met op ‘bevestigen’ te klikken, maar hier blijft de zandloper hangen.

hoe geraak ik aan een nieuwe kaartlezer?

 

Ja, het komt doordat u het IBAN-nummer hebt proberen invullen. Indien u het BBAN-nummer invult zal het waarschijnlijk wel lukken, zo was het toch bij mij.

Het BBAN-nummer bestaat uit de laatste twaalf cijfers van het IBAN-nummer, dus gelezen van rechts naar links (op zijn Chinees). En voor persoonlijke rekeningen begint het met ‘001’.

Dus iets als 001 **** *****.

Dit werd probleem werd door mij reeds aan de notabelen gesignaleerd, maar zoals gewoonlijk vlakaf ontkend.

In verband met de herinstallatie, hebt u na het verwijderen van EA de telefoon afgesloten? Dus wel degelijk:

  • EA verwijderen via de systeeminstellingen
  • De telefoon afsluiten en circa 20 seconden wachten
  • De telefoon heropstarten
  • EA herinstalleren

Indien niet, de bovenstaande vier opdrachten uitvoeren.

Bij mij werkt toegang  Easy banking app ook niet meer.

 

Als ik na Face ID of toegangscode toegang probeer te krijgen, blijft het scherm continu laden. Er wordt geen foutmelding gegeven.

Ik heb de app verwijderd en op nieuw geïnstalleerd, daar tijdens het aanmeldingsproces met de kaart lezer, blijft het aanmeldscherm weer continu draaien zonder foutmelding weergave. 

Systeem software is up-to-date.

 

Ik bevind me momenteel wel in het buitenland(Nederland). Maar zou niet weten wat dit ter zake doet, zoals hier boven gemeld. 

Reputatie 2

Bij mij werkt toegang  Easy banking app ook niet meer.

 

Ik bevind me momenteel wel in het buitenland(Nederland). Maar zou niet weten wat dit ter zake doet, zoals hier boven gemeld. 

Volgens BNP’s  notabelen is er wel degelijk een probleem in het buitenland (zie enkele van de jongste berichten). Ja, ook dat nog. En ook daar is men ‘mee bezig’.

Zie bijvoorbeeld: https://nl.community.bnpparibasfortis.be/easy-banking-48/problemen-met-inloggen-easy-banking-app-5031

En aangezien er voor te vrezen valt dat het ‘bezig zijn’ nogal wat tijd in beslag zal nemen, lijkt mij de enigste oplossing te zijn het inloggen via PC of MAC. Voor zover er een apparaat beschikbaar is, natuurlijk.

 

 

Heb gister iemand te pakken gekregen, en het heeft niet alleen te maken dat u zich in het buitenland bevindt, maar dat u gedomicilieerd bent in het buitenland.

 

Er is It gewijs een probleem met de mensen die wonen in het buitenland.  Dit zou na het weekend opgelost zijn heeft men mij beloofd.

Reputatie 2

Heb gister iemand te pakken gekregen, en het heeft niet alleen te maken dat u zich in het buitenland bevindt, maar dat u gedomicilieerd bent in het buitenland.

 

Of het even en zoveelste gokje, we zien wel.

En het verklaart bovendien niet waarom het twee weken geleden geen probleem was en nu wel.

Zelfde probleem, app werkt niet en service blijft achter

Na een week werkt het nog steeds niet, echt schandalig. 

Het probleem met mensen wonende in het buitenland zou na het weekend opgelost zijn.

Ondertussen is.het donderdag....

Reputatie 2

Na een week werkt het nog steeds niet, echt schandalig. 

Het probleem met mensen wonende in het buitenland zou na het weekend opgelost zijn.

Ondertussen is.het donderdag....


Rekening houdend met de oorverdovende stilte komend van de notabelen mag men besluiten dat het nog niet voor morgen zal zijn. Misschien zelfs niet voor deze maand.

Men bereide er zich maar beter op voor.

Reageer