Beantwoord

App zegt steeds dat er geen internet is

  • 7 August 2022
  • 3 reacties
  • 230 Bekeken

Ik probeerde vandaag verschillende keren om de app te starten op mijn Android GSM (Huawei P20 Pro) maar krijg steeds de melding dat er geen internet verbinding is terwijl al mijn andere toepassingen op het zelfde moment wel naar het web kunnen.

Ik heb al de diverse stappen geprobeerd die op deze site en elders op het web gegeven werden (herstarten, clear cache, clear data, uninstall+install) maar niets werkt.

Wanneer ik nu opnieuw mijn profiel aan wil maken (want is door de clear date natuurlijk verdwenen) lukt dit niet omdat de app blijft volhouden dat er geen internet verbinding is.

Wat kan hiervan de oorzaak zijn?

icon

Beste antwoord van YannickB 8 August 2022, 08:55

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Hallo Beslo,

Er was gisteren een storing bij Easy Banking. Mijn excuses voor daarvoor. Sinds gisterenavond zou alvast alles wel opgelost moeten zijn. Kan je nog eens proberen om een nieuw profiel aan te maken?

Heb ik later ook gemerkt. Het zou leuk zijn indien de app, net zoals de webversie (die ik later controleerde), zou melden dat de back-end eruit ligt. Nu heb ik alle stappen die door BNP en de community gegeven werden gevolgd met als resultaat dat ik de ganse app opnieuw moest installeren en registreren.

Gelukkig zat ik thuis en had ik dus de kaartlezer bij de hand. Moest ik elders gezeten hebben…

Reputatie 4

Hallo @Beslo,

Nogmaals onze excuses voor het ongemak dat je had door deze technische storing. Bedankt alvast dat je ook je feedback hierover met ons nog wou delen.

Reageer