Ik heb nu sinds een dikke week Apple pay. Mijn eerste betaling ging vlot, maar weet niet of de winkelier een extra handeling gedaan heeft. Alle volgende betalingen, waaronder ook in Delhaize, werden niet aanvaard. Doordat het nog zo onbekend is, weet ook geen enkele winkelier wat te doen en heeft het meestal nog niet gezien. Ik lees ergens dat op de terminal moet ingesteld worden dat je met Maestro betaald, maar die optie zie ik op de betaalunit niet staan. Op de betaalunit komen symbolen van contactloos, QR, kaart inbrengen en schuiven langs lezer. Ik probeer steeds contactloos, zonder resultaat. Steeds geweigerd.
Groeten,
Tom
Beste antwoord van Renata_bnp
Welkom op onze community

Bedankt voor je interesse in Apple Pay!
Wanneer je wenst te betalen via Apple Pay in een winkel moet er gekozen worden voor 'betalen met maestro' in plaats van 'debetkaart'. Indien er toch 'betalen via debetkaart' wordt gekozen, verschijnt de melding 'no label'.
Probeer opnieuw een betaling uit te voeren aan een betaalterminal?
Meer informatie over het gebruik van Apple Pay vind je in het volgende bericht Apple Pay
Hopelijk zal je vlot met Apple Pay verder kunnen werken.
Omdat je nieuw bent op de community, verwijs ik jou graag naar andere interessante berichten:
- [Bizcover] Gegevensbescherming: tips en mogelijkheden
- [Bizcover] Een nieuwe trend op het spoor? Ga ervoor!