Beantwoord

apple pay

  • 28 juli 2021
  • 3 reacties
  • 57 Bekeken

Reputatie 1

nieuwe visa debet, reeds geactiveerd met de pincode. Oude kaart verwijderd uit Wallet. Bij het toevoegen aan apple pay steeds melding ‘neem contact op met je bank’ wat kan het probleem zijn hier?

icon

Beste antwoord van Shari V 28 juli 2021, 13:35

Dag Hoogstraten

U heeft de kaart al fysiek gebruikt in de winkel? Ingebracht in het Bancontact-automaat?

De status van de kaart dient ‘in gebruik’ te staan voor je deze kunt toevoegen aan je wallet.

 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2

Dag Hoogstraten

U heeft de kaart al fysiek gebruikt in de winkel? Ingebracht in het Bancontact-automaat?

De status van de kaart dient ‘in gebruik’ te staan voor je deze kunt toevoegen aan je wallet.

 

Reputatie 1

die is inderdaad al gebruikt in de winkel voor een betaling met pincode.

Reputatie 2

Helaas heb ik via sociale media geen toegang tot jouw dossier om dit na te kijken.

Hiervoor zal je telefonisch contact met ons moeten opnemen. Je kan de medewerkers bereiken op het nummer 02 762 60 00. Als je over de app beschikt, raad ik je zeker aan om deze te gebruiken om in te bellen: Aanmelden > Contact (voorlaatse icoon)> Easy Banking Center > categorie 'Mijn kaarten en rekeningen' kiezen

Reageer