Beantwoord

apple pay

  • 28 July 2021
  • 5 reacties
  • 350 Bekeken

Reputatie 1

nieuwe visa debet, reeds geactiveerd met de pincode. Oude kaart verwijderd uit Wallet. Bij het toevoegen aan apple pay steeds melding ‘neem contact op met je bank’ wat kan het probleem zijn hier?

icon

Beste antwoord van Shari V 28 July 2021, 13:35

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 3

Dag Hoogstraten

U heeft de kaart al fysiek gebruikt in de winkel? Ingebracht in het Bancontact-automaat?

De status van de kaart dient ‘in gebruik’ te staan voor je deze kunt toevoegen aan je wallet.

 

Reputatie 1

die is inderdaad al gebruikt in de winkel voor een betaling met pincode.

Reputatie 3

Helaas heb ik via sociale media geen toegang tot jouw dossier om dit na te kijken.

Hiervoor zal je telefonisch contact met ons moeten opnemen. Je kan de medewerkers bereiken op het nummer 02 762 60 00. Als je over de app beschikt, raad ik je zeker aan om deze te gebruiken om in te bellen: Aanmelden > Contact (voorlaatse icoon)> Easy Banking Center > categorie 'Mijn kaarten en rekeningen' kiezen

Juist vernomen dat er een algemeen probleem met de nieuwe kaart van hellobank en apple pay. Zou dit jaar nog opgelost zijn. Nou moe. Mss maar van bank veranderen. 

Reputatie 7

Dag @Lode-1 

De nieuwe Bancontact-Visa Debit-debetkaart kan gekoppeld worden aan Apple Pay en je kan vervolgens op die manier betalen.

Ik zag dat je hierover ook een nieuw onderwerp startte. Aarzel niet om daarin meer info te geven over wat er aan de hand is, dan volg ik het verder voor je op. We zijn alvast niet op de hoogte van een algemeen probleem tussen onze kaarten en Apple Pay.

Reageer