Beantwoord

Apple Pay: kaart toevoegen mislukt

• 28 november 2018
  • 5 reacties
  • 1394 Bekeken

Het lukt mij niet om via de Easy Banking app mijn debetkaart toe te voegen aan Apple Pay via Wallet. Ik krijg steeds de fout "kaart toevoegen mislukt".
Heb iPhone SE met iOS 12.1 en laatste versie van de app.
icon

Beste antwoord van Alexander 28 november 2018, 21:32

Ik moet jullie er op wijzen dat kaarten rechtstreeks toevoegen in wallet niet zal lukken, jullie moeten die Apple Pay activeren via de Easy Bank App voor smartphones en het eerste wat jullie zullen zien onderaan het scherm "Apple Pay activeren" daarop klikken en dan worden de kaarten die kunnen toegevoegd worden getoond.
Enkel bankkaarten en Mastercard kredietkaarten kunnen worden toegevoegd dus voorlopig geen Visa kaarten en Mastercard prepaidkaarten.
Bekijk origineel

5 reacties

idem, iPhone 7, iOS 12.1
Bij mij ook, zeer vervelend nu het er dan eindelijk is in ons land na +4 jaar. Werkt het nog niet. Iemand idee om het te doen lukken?

(Gebruik iPhone 6s Plus, met iOs 12.1)
Reputatie 5
Badge +3
Ik moet jullie er op wijzen dat kaarten rechtstreeks toevoegen in wallet niet zal lukken, jullie moeten die Apple Pay activeren via de Easy Bank App voor smartphones en het eerste wat jullie zullen zien onderaan het scherm "Apple Pay activeren" daarop klikken en dan worden de kaarten die kunnen toegevoegd worden getoond.
Enkel bankkaarten en Mastercard kredietkaarten kunnen worden toegevoegd dus voorlopig geen Visa kaarten en Mastercard prepaidkaarten.

Werkt ook niet, zelfde foutmeldingen
Gisteren had ik hetzelfde probleem maar deze ochtend werkte het wel. Veel succes!

Reageer