Beantwoord

Apple Pay toevoeegen kaarten werkt niet

  • 15 February 2021
  • 1 reactie
  • 616 Bekeken

Beste

 

ik heb vandaag mijn bankkaart ontvangen (ik ben een nieuwe klant). Ik ben succesvol ingelogd in de Easy banking app en overschrijvingen etc. Werken allemaal. Maar zodra ik Apple Pay wilde activeren kreeg ik de melding dat ik geen kaarten heb om Apple Pay te gebruiken. In de Easy banking app staat er bij ‘kaarten’ dat ik wel gewoon een debetkaart heb. Maar bij Apple Pay staat er dat ik geen kaarten heb. Hoe komt dit? 
 

Ik heb altijd al Apple Pay gebruikt en ik wil het nog steeds blijven gebruiken.

 

groeten,

icon

Beste antwoord van YannickB 16 February 2021, 09:01

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Hallo @A_123 

Welkom bij onze bank!

Is het mogelijk dat je je kaart nog niet met de chip hebt gebruikt? Om bepaalde extra diensten, zoals Apple Pay en contactloos betalen, te kunnen gebruiken, moet je je kaart daarvoor activeren door eenmaal met de chip en je pincode te betalen.

Reageer